Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Ο καιρός γαρ εγγύς

Την εικονίτσα και την ανάρτηση την αφιερώνουμε σε όσους μπαίνουν κατά καιρούς στα blogs, αφήνοντας ανώνυμες βρισιές για να εκτονώσουν την μοναξιά του μυαλού και του σώματος.

Αυτοί οι ίδιοι δε, διατηρούν blogs φυσικά καθόλου πρωτότυπα, με κοινότυπα λογάκια και καθόλου ευφάνταστα, φερόμενοι ως καλοί και έξυπνοι χειριστές στους άλλους.


Εμείς ανακαλύψαμε μια πρώην "μύγα" που γέμισε με ακαθαρσίες το blog μας παλαιότερα, αλλά δεν θα της δώσουμε τη χαρά της μυγοσκοτώστρας.


Για τον απλό λόγο πως όταν κάποιος είναι τόσο περιφρονημένος από το ζωντανό και υπαρκτό περιβάλλον της καθημερινότητάς αλλά ακόμη και από το πλασματικό του διαδικτύου, είναι τελειωμένος και το ξέρει.


Οι μύγες ζουν εκεί που δείχνει η εικόνα.

Στους δικούς μας χώρους δεν μπορούν να επιβιώσουν.


Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.


26 σχόλια:

John Bardopoulos είπε...

που παει το μυαλο μου, βρε που παει, βρε που παει,.. ασε να μην συνεχισω αλλο και εχω και να αγιαστω σε λιγες ωρες.

Matriga είπε...

Καλό απόγευμα. Ποιος σας στεναχώρησε παιδιά;
Μην μασάτε! Έτσι σας θέλω :)

Marouli είπε...

περασα και εφερα μαζι λιγο αεροζολ να ψεκασουμε χαχαχα!

Αυτη η περιοδος οπως καλα ξερετε οι ζυγοι τρεχουμε και δεν φτανουμε.. εχουν παρει τα μπατζακια μας φωτια.. Καποια στιγμη θα επανελθουμε δριμυτεροι ιδιως τωρα που τα πραγματα πανε λιγο καλυτερα σημερα!! :))))

Πολλα μαρουλοφιλακια!

Εύα είπε...

κι εδω τα ιδια;εγω εχω φυλαξει τα διαφορα ανωνυμα σχολια κοινωνικου περιεχομενου που μου εχουν κατα καιρους στειλει κι ελεγα να τα δημοσιευσω!μουρλια ποστ θα γινει,τι λετε;
;-)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Γιάννη,

Αυτό που νομίζεις είναι άλλο, αλλά σε όλα τα άλλα που λες, μια χαρά.

Matriga,

Δεν μασάμε καλέ, εννοείται.
Απλά κάποια στιγμή όταν δίνεται η ευκαιρία πρέπει να μπαίνουν στη θέση τους κάποια πράγματα.
Περίμενε και σου'ρχονται, ξέρεις εσύ.

Μαρουλάκι,

Πρασίνισαν όλα εδώ βρε, όντως.
Μια χαρά είναι οι Ζυγοί μέσα στο γενικότερο decadance.
Βέβαια για τους Ζυγούς των πρώτων ημερών, θα συμφωνήσουμε.

Εύα,

Ελαβες στο mail σου?
Αυτό που λες με τις δημοσιεύσεις όλων αυτών, πραγματικά υα κοκκινίσουν πολλοί!!

Giota Houliara είπε...

πολυ καλοοοοοο

χα χα χα χα χα

Matriga είπε...

Μην ανησυχείτε και δυστυχώς όλοι μας έχουμε πάρει μια ιδέα από τους κακοηθέστατους...

Εννοείται ότι σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ;)

D.Angel είπε...

..και λίγα λέτε!
Φιλιά πολλά
Χαιρετώ σας

eleni είπε...

Συμμορίτες,είπα να σας επισκεφτώ και πού έπεσα!Δεν πειράζει παιδιά,με την κακία θα μείνουν.
Διάβασα και προηγούμενες αναρτήσεις σας,με άλλες συμφωνώ με άλλες όχι-τι να κάνουμε δεν μπορούμε να έχουμε ταύτιση απόψεων.
Καλό Σ/Κ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

MHN AΓΧΩΝΕΣΤΕ.ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ.ΠΕΡΥΣΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΒΛΑΚΕΙΣ ΣΤΟ GMAIL MΟΥ.ΕΤΣΙ ΑΝΟΙΞΑ ΑΛΛΟ.ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ.

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

Εύα είπε...

και με τα δικα μου γλυκια μου συμμορια,με περιεχομενο οπως τραβα να πεθανεις να ξεβρωμισει ο τοπος,ναι,ανατριχιαζεις το λιγοτερο!
βρε δε πα να γ......!

KitsosMitsos είπε...

Με ένα τράβηγμα στο καζανάκι καθαρίζεις ;-)

Laplace είπε...

καλησπερα σας..
μην ασχολειστε
αν καποιος εχει τα αντερα ας βαλει σχολιο με το προφιλ του
καλο ΠΣΚ

Savvina είπε...

Καλησπέρα Αστρο-Συμμορίτες.
Παιδιά όλοι έχουμε πάρει μια γεύση από τέτοια.
Εμένα στις αρχές του blog μου είχε γίνει κάποιος αναγνώστης μου που το δικό του blog ή site δεν θυμάμαι καλά περιείχε άσεμνα βίντεο.
Τον διέγραψα και ησύχασα.
Καλά ξεμπερδέματα.
Καλό σας βράδυ.

Ευρύνοος είπε...

τι έγινε ρε παιδιά;
να βγάλω το μάγκνουμ;

χαχα
λιώστε τις μύγες λέμε!!!

MR. KAYA είπε...

Ευχαριστώ για το σχόλιο στο syngrafo.blogspot.com Σας περιμένω μια βόλτα από το mrkaya.blogspot.com ή το ymagblog.blogspot.com...
Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν και "διαβάζουν"...

Ερασιτεχνης είπε...

Κακη εποχή ξεκίνησα να μπλοκάρω και να επισκέπτομαι μου φαίνεται!
Μυγοσκοτώστρες δεν έχετε;
Μπινελίκια δε ξέρετε;
Πλακώστε τους στις γρήγορες να έρθουν να στανιάρουν.
Καλημέρα σας.

Ερασιτεχνης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
korinoskilo είπε...

α καλοοοοοοοο!!
παντα πρωτοτυπεις !!!!
αψογο!!!

εκει εκει να μεινουν που δειχνει η εικονα ;)

3hronos είπε...

Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε………..
------------------------------------------------------------

Ρε συνάδελφοι συμμορίτες τι θα λέγατε
να ξαναπηγαίναμε γλυκά με μπόλικο
δηλητήριο…….μπας και εξοντωθεί…….

Αλλά δεν θα φάμε εμείς από τις πίτσες
που θα μας δώσει…………………

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Παιδιά,

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας.

Κίτσομίτσο,

Απαικτος ο σχολιασμός.

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Άντε μύγα...μήσω.

καψοραχη είπε...

αστροπαιδα!
η γιαγια μου ελεγε οτι τα ψηλα και καρπισμενα δεντρα πετροβολουν....

φιλακια πολλα

Lucretia είπε...

Καλημέρα.Οι μύγες μόνο να ενοχλούν ξέρουν γιατί έτσι τραβούν την προσοχή.Ανά χείρας τις μυγοσκοτώστρες λοιπόν.

Άνεμος είπε...

Θυμήθηκα ένα τραγουδάκι που λέει "Φανέρωσέ μου τη μάσκα που κρύβεις κάτω απ' τη μάσκα που φοράς"
Δυστυχώς μερικοί αρέσκονται να φορούν μάσκα. Γιατί έχουν αποκρουστικό πρόσωπο. Έτσι. Για να πάρουν μια θέση στην άκρη της κοινωνίας. Το χειρότερο είναι όταν η μάσκα είναι καλοφτιαγμένη και αναρριχώνται στις κορυφές.
Καλημέρα αστροπαρμένοι.

tzonakos είπε...

Εγω νομίζω κάτι, αλλα τελος πάντων μπορεί να κάνω και λάθος.