Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Ο Κρόνος στο Ζυγό από Οκτώβριο 2009 έως Οκτώβριο 2012!

Στις 30/10/2009 ο Κρόνος μπήκε στο ζώδιο του Ζυγού και θα παραμείνει έως τις 21/7/2012.Θα γυρίσει λίγο πίσω στην Παρθένο (μέχρι τις 27 μοίρες) από τις 8/4/2010 έως τις 21/7/2010 που θα στρογγυλοκαθήσει για τα καλά στο Ζυγό.

Ο Κρόνος στην αστρολογία συμβολίζει τον Δάσκαλο που βραβεύει ή επιπλήττει τον μαθητή, ανάλογα με την προσπάθειά του.
Τον επιτηρητή που φροντίζει την ομαλή διεξαγωγή μιας διαδικασίας.
Τον κριτή που θα αποφανθεί για ένα αποτέλεσμα.
Τον λυτρωτή που θα μας αποδεσμεύσει από κάθε είδους δεσμά.
Τον πειρασμό της φαγούρας σε μια πληγή που δεν πρέπει να ξυστεί.
Τη δοκιμασία που θα πρέπει να υποβληθούμε προκειμένου να ξεπεράσουμε τους φόβους και τα απωθημένα μας.

Ο Κρόνος δεν είναι τίποτ’ άλλο από τον Χρόνο που περνώντας επιβλέπει και καταγράφει, δίνοντας ευκαιρίες για τροποποίηση της ζωής μας και των καταστάσεων.
Με το πέρασμα του Κρόνου – Χρόνου ότι δεν έχει γερές βάσεις γκρεμίζεται, ενώ ότι έχει γερές βάσεις, θεμελιώνεται.
Σε κάθε περίπτωση ό,τι συμβαίνει είναι για το καλό μας και μόνο.

Στο ζώδιο του Ζυγού ο Κρόνος αποκτά ένα άλλο μέγεθος, πραγματικά μεγάλο και πολύ καθοριστικό.Στη θέση αυτή αστρολογικά βρίσκεται σε έξαρση, δηλαδη αποπνέει όλη του την ενέργεια και τη δύναμη.
Ο Κρόνος στο Ζυγό νιώθει άνεση και οικειότητα δείχνοντας διάθεση επιείκιας, δεν απομακρύνεται όμως παρόλα αυτά από τις ιδιότητές του.
Σχετίζεται με την «Ζυγαριά του Οσιρι» του Αιγυπτιακού Θεού των νεκρών και Κύριου της μεταθανάτιας ζωής ή αλλιώς τη «Ζυγαριά της Κρίσης».
Στην Αιγυπτιακή τελετή του νεκρού σύμβολο αρετής, ηθικού χαρακτήρα, και γήινων κατορθωμάτων, τοποθετούνταν σε μια ζυγαριά και ζυγίζονταν έναντι σε ένα φτερό που αντιπροσώπευε την «Μάατ», το θεϊκό νόμο.
Αν τα τάσια της ζυγαριάς ισορροπούσαν, επιτρεπόταν στο νεκρό να περάσει στον παράδεισο.
Κάπως έτσι ο Κρόνος στο Ζυγό θα ζυγίσει όλους εμάς που πορευόμαστε στη ζωή, πράγμα που κάνει γενικώς, αλλά σε αυτό το ζώδιο γίνεται με ιδιαίτερη έμφαση.
Στο ζώδιο της δικαιοσύνης, της συντροφικότητας και των συνεργασιών, εστιάζει το βλέμμα του στις προσωπικές μας σχέσεις και συνεργασίες.
Με την είσοδό του στο Ζυγό διαδραματίζεται ένα σκληρό αστρολογικό σκηνικό, καθώς σχηματίζει τετράγωνο με τον Πλούτωνα από τον Αιγόκερο.
Στη συνέχεια της πορείας, ο Ουρανός προχωρά για να μπει στο ζώδιο του Κριού στις 28/5/2010 γεγονός που θα πυροδοτήσει το υπάρχον τετράγωνο Κρόνου – Πλούτωνα και θα μπει κι αυτός σε έναν αδυσώπητο σχηματισμό ΤΑΥ τετράγωνου.
Αυτή ο όψη θα δημιουργήσει δυσκολίες στα παρορμητικά ζώδια των πρώτων ημερών, δηλαδή σε Κριούς, Ζυγούς, Αιγόκερους και Καρκίνους, οι οποίοι θα αισθάνονται σαν βόμβες έτοιμες να εκραγούν όχι αυτόβουλα, αλλά από επίδοξους πυρομανείς.
Αμβισβητούνται τα πάντα και στρώνονται στο τραπέζι των αναθεωρήσεων.
Οι Κριοί αγωνιούν περισσότερο για επαγγελματικά και σχέσεις, οι Ζυγοί για οικογενειακά θέματα και προσωπικά τους αδιέξοδα, οι Καρκίνοι για τις συνεργασίες και τις σχέσεις τους και οι Αιγόκεροι για τα οικονομικά και την καριέρα τους.
Ο Δίας που θα κινείται στους Ιχθείς ολόκληρο το 2010, δίνει μια μικρή ανακούφιση στους Αιγόκερους από τα παρορμητικά ζώδια και ακόμα μεγαλύτερη στους Καρκίνους.
Ο άξονας Κριού – Ζυγού θα παραμείνει ο πιο βεβαρυμένος απ’ όλους, ειδικότερα για όσους γεννήθηκαν στο πρώτο δεκαήμερο των ζωδίων αυτών.

Σε σχέση με την Ελλάδα και τα δρώμενα αυτό ΤΑΥ τετράγωνο θα παίξει έναν καταλυτικό ρόλο, μέσα στον οποίο προβλέπονται αναστατώσεις οικονομικής φύσεως, απειλές και προκλήσεις από έξω, αλλά και συθέμελες ανακατατάξεις στο εσωτερικό, στις οποίες θα αναφερθούμε εκτενώς σε ανάρτηση για τον καινούργιο χρόνο.
Στις 28/4/2010 θα προηγηθεί η τελευταία αντίθεση μεταξύ Κρόνου – Ουρανού που άρχισε τον Νοέμβριο του 2008 φέρνοντας τα βίαια επεισόδια στην Αθήνα και το θάνατο του «Αλέξη Γρηγορόπουλου».
Το μοιραίο θα διατάζει ξεκαθάρισμα, αποδέσμευση, ριζοσπαστικές αλλαγές, μεταμορφώσεις και λύτρωση.

Οι Ιχθείς θα είναι οι πιο ευνοημένοι μέσα σε αυτό το ξεκαθάρισμα, έχοντας την πολύτιμη ευκαιρία να εξέλθουν από τις γυάλες που ήταν εγκλωβισμένοι τόσο καιρό και να απολαύσουν το κολύμπι στις θάλασσες των προσδοκιών τους.
Τα κύματα θα συμπαρασύρουν ευνοικά Παρθένους, Ταύρους και Σκορπιούς που θα καταφέρουν κι αυτοί να χαλαρώσουν, όχι όμως χωρίς προσπάθεια και σχετική ένταση. (Θα μιλήσουμε γενικότερα στο 2010 για όλα τα ζώδια).

Δίδυμοι, Τοξότες, Λέοντες και Υδροχόοι, στέκονται στα πόδια τους με καμάρι και με την αίσθηση πως δεν έχουν κανέναν και τίποτα ανάγκη, προσπαθούν να οικοδομήσουν, να δημιουργήσουν και να ανανεώσουν τις ζωές τους άλλοι με επιτυχία και σύνεση και άλλοι με αποτυχία, πληρώνοντας το κόστος της αλαζονείας.

Να μην ξεχνάμε πως ο Κρόνος είναι η μεταμφιεσμένη μας συνείδηση, που μας καλεί πάντα να την αναγνωρίσουμε και να την ανυψώσουμε.


Κατερίνα Σαλωνίκη

39 σχόλια:

καψοραχη είπε...

ποδαρικο στην αναρτηση κανω!
ελπιζω να μην ισχυσει ο αναποδος δρομος των συναντησεων αστροπαιδα...ετσι κι αλλιως ΑΛΛΟΥ γουρλου με λενε! χι χι χι!!!
η τελευταια παραγραφος μου αρεσε αν και δεν το αισθανομαι καθολου ετσι...μονο σιγουρια δεν αισθανομαι αυτον τον καιρο!
φτερο στον ανεμο....


φιλια πολλα και καλη εβδομαδα πουλακια μου!

Εύα είπε...

επιτελους λιγα αισιοδοξα νεα!
πειραζει ομως που εγω δεν ξερω κολυμπι;

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καψοράχη!!
Είσαι φοβερή!
Ποδαρικό έχεις να κάνεις μήνες ή μπορεί και καθόλου και έκανες στην ανάρτηση για τον ΚΡΟΝΟ!!!
Είναι τυχαίο αυτό παιδί μου?
χα,χα,χα!!
Τα φιλιά μας και ευχόμαστε ο καφές να είναι υπέροχος!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Εύα!!!

Ερχεται ο Δίας στους Ιχθείς.
Ακόμα και αν δεν ξέρεις κολύμπι θα ανασάνεις από την ασφυξία του Κρόνου!!!
Να αναπνέεις ξέρεις ε? χι,χι,χι!!

καψοραχη είπε...

ποδαρικο στον κρονο????
ειναι σοβαρο αυτο γιατρε μου??
χι χι χι!!!

Εύα είπε...

ξερω βρε..αρκει να μη με πιανει το χερι του Κριου απο το λαιμο...

Ανώνυμος είπε...

Η πρωτη φορα που ηρθα σε επαφη με την εννοια του Κρονου ηταν οταν στα 10 μου ακουγα τη μανα μου να μιλαει για Κρονια επιρροη
και συνεπειες, τις οποιες και δυστηχως βιωσαμε αλυπητα στο διαστημα που ειχε προβλεψει.
Απο τοτε ευχομαι για τον καθενα να ειναι μονο ενα ηπιο τραβηγμα αυτιου και οχι γρονθοκοπημα!
Φιλια!

Matriga είπε...

Καλά τα βλέπω τα πράγματα για μένα. Για τον καλό μου όμως που είναι Ζυγός, μάλλον "παλούκια" θα είναι και ανησυχώ, γιατί ήδη ζορίζεται... Και μετά τι;;

Κοχυλένια φιλιά

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Ωχ δηλαδή!Εγώ είμαι ζυγός και ναι όταν κάνω μπαμ είμαι σκέτη βόμβα!!!Αυτή η περίοδος είναι λίγο γκρι προς μαύρη..... :(

Ανώνυμος είπε...

Εγω σαν Κριος των τελευταιων ημερών μάλλον τη γλιτώνω!

Και έρχομαι να προσθέσω...

http://www.youtube.com/watch?v=fPZt7-irWSU

δεν ξερω γιατι μου ξυπνάτε έντονα κάθε φορά τις απαντήσεις μετα μουσικής!

zoyzoy είπε...

Εμένα αν και Ταύρο με πήρε και με σήκωσε η είσοδός του στο Ζυγό!
Ελπίζω για το υπόλοιπο διάστημα να ηρεμήσει και αυτός και'γω μαζί του!!

Καλή εβδομάδα και φιλιά θαλασσινά!!

55fm είπε...

Σαν ψαράκι να ελπίζω σε καλύτερες μέρες...
Καλή βδομάδα!

mia maria είπε...

Αιγόκερως των πρώτων ημερών εδώ! Άστα να πάνε:)
Καλή εβδομάδα!

kariatida62 είπε...

O Χρόνος-Κρόνος σ'εμενα το ΚΡΙΑΡΙ που περιμένει τόσο καιρό να υλοποιήσει το όνειρό του θάναι σύμμαχος? Έστω και το 2010?
΄Αστρα, πλανήτες συμμαχείστε επιτέλους μαζί μου και δώστε ένα χέρι βοηθείας...

CHI είπε...

Πολύ μου αρέσει αυτός ο ... παρασυρμός καθότι Ταύρος με ωροσκόπο Ιχθύ, αλλά ο Αρης έχει την ίδια γνώμη?

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μα είμεθα σοβαροί; Μας πετάτε ένα "οι πιο ευνοϊμένοι είναι οι" και όλους τους υπόλοιπους τους αφήνετε για το 2010; Ε, όχι, έχετε γίνει χειρότεροι και από τα νέα μέτρα της οικονομίας του Γιώργου. ΑΠΑΙΤΩ ΑΝΑΛΥΣΗ!
Ξεσηκωθείτε ρε ρεμάλια κι οι υπόλοιποι! Μόνος μου θα φάω το ξύλο;

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Gi gaga kouni beli!!!
Σταμάτα παιδί μου το δύστροπο μούγκρισμα.
Αφού γενικά αναφερθήκαμε σε όλους.
Θα γράψουμε για όλα τα ζώδια σε συνδυασμό με όλες τις όψεις για το 2010.
Λυπήσου μας που θα μας βγουν τα ματάκια μας!!

Skouliki είπε...

ωραια θα χαλαρωσουμε !!!

καλη βδομαδα

D.Angel είπε...

δεν ξέρω αν φταίει η διάθεσή μου αυτό το διάστημα αλλά τα βλέπω σούπερ τα πράγματα!
Αντε να δούμε!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλά...σας συγχωρώ γιατί είστε οι αγαπημένοι μου αστροαναλυτές. ΕΕ παιδιά! Εντάξει, το θέμα λύθηκε, μπορείτε να συνεχίσετε τις δουλειές σας! ;)

fish είπε...

Eμείς τα ψαράκια μπορεί να βγαίνουμε απο μια γυάλα αλλα μας περιμένει ένας επικύνδυνος ωκεανός. Πιο σοφοί μετά το πέρασμα του πλούτωνα απο τον τοξότη οπου όρθιο έχει μείνει πια μόνο το αληθινό και το αναγκαίο. Χωρίς αλαζονεία (το μάθαμε πια το μαθηματάκι μας), χωρίς τις περίφημες αυταπάτες μας προχωράμε παρακάτω σε βαθειά νερά ίσως. Ο κρόνος είναι φίλος κάτω απο τέτοιες συνθήκες.

Μaya είπε...

με ωροσκόπο Σκορπιό και Κρόνο στο δωδεκατο μήπως να έχω έτοιμα τα ψυχοφάρμακα;
αχρείαστα να 'ναι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ που είμαι ψάρι καλά τα βλεπω τα πραγματα, σωστά κατάλαβα???
Ασε γιατί αυτές τις μέρες όλο για το 2012 ακούω κι εχω ψυχοπλακωθεί μιλάμε, ε μαααα!!!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Εύα είπε...

ευα;σκετοοοο;που πηγε το "μας"?

Dreamy Cloud είπε...

Στέκομαι στα πόδια μου με καμάρι ε;! Μ'αρέσει αυτό.. :) Φιλάκια πολλά, καλή βδομάδα!!!

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Μαλιστα..ετσι δειχνεις οτι κατι ξερεις...οι ξερολες εξω απο την αυλη γλυφονται για το κερασακι στην τουρτα..φιλακια..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και γώ στα πόδια μου...πως θα γίνει όμως να αποκτείσω και το καμάρι!!!
Δεν πειράζει μου φτάνει αυτό :))))
Καλό σας βράδυ.

kakos lykos είπε...

Ωχ! Εγώ που είμαι Αιγόκερως με ωροσκόπο Κριό την έβαψα!

Όχι κι άλλο άγχος, κάτι καλό δεν θα υπάρξει;

Καλησπέρα Αστρο-Συμμορίτες :)

Leviathan είπε...

kali evdomada!!!!!! :) :)

Savvina είπε...

Να δώ τι χαλάρωση θα έχω με προσπάθεια και ένταση.
Δεν βαριέσαι, αρκεί να την καταλάβω και όπως θέλει ας έρθει.
Καλή εβδομάδα να έχετε.
Καλό βραδάκι.

υγ: έχω κάνει μια παραγγελία στο blog μου στο θέμα γεννεθλίων, αν μπορείτε πολύ θα χαρώ.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

nikos είπε...

Μια ερώτηση μόνο.....
Αυτό είναι καλό για τους ζυγούς η κακό;
Σας ευχαριστώ πολύ και καλή σας μέρα!!!!

Venus on fire είπε...

Πάλι θα μας πάρει και θα μας σηκώσει αυτός ο Κρόνος.Πότε θα ηρεμήσουμε εμείς οι Ζυγοί ?
Καλημέρα σας.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα και στους υπόλοιπους.
Παιδια, οι αστρολογικές όψεις είναι ένας συνδυασμός που μας επηρεάζει συνδυαστικά.
Οι βαριές όψεις με βαρείς πλανήτες είναι σίγουρα πιο σημαντικές, αλλά υπάρχουν και άλλες που δίνουν το τελικό αποτέλεσμα.
Θα αναφερθούμε λεπτομερειακά σε κάθε ζώδιο στην αρχή του 2010.
Το σκηνικό είναι δύσκολο για όλους, αλλά κάποιοι είναι ευννοημένοι για τους λόγους που θα αναφέρουμε.
Λίγη υπομονή.

Καλημέρα Εύα ΜΑΣ.

korinoskilo είπε...

ουαου!!!
τελεια για μας τα ψαρακια!!!
θενκςςςςςς
μιλ μερσιιιι :))))

Black~Martini είπε...

Εγω παντως σαν Ταυρος ουτε το κοκκινο πανι δεν μπορω να κυνηγησω...τα βλεπω ολα μαυρα...
Ασε που μου εχει φυγει ο πατος...
Περιμενουμε την σχετικη αναρτηση για καθε ζωδιο..Αναλυτικη ε;;..
Καλο βραδυ σε ολα τα ζωδιακια...

Unknown είπε...

Fish ....έχεις απόλυτο δίκιο!!!Ψαράκι και εγώ βλέπεις ....Το ''καλό'' με τον Κρόνο σε αυτήν την φάση είναι πώς έχοντας ωροσκόπο Υδροχόο, μαζί με τον Κρόνο έχω συνοδοιπόρο και τον Δία απο τον ωροσκόπο Αρχικά(τώρα δηλαδή) απο τον Ήλιο μου μόλις μπει στους Ιχθύς.. και μέχρι να πιάσει τις πρώτες μοίρες του κριού(θα έχει φύγει και ο Κρόνος απο τον Ζυγό) απο κοντά θα τον έχω ....πω , πω έχω τεράστιο 1ο οίκο...Άντε να δούμε τίποτε καλό !!!

John Bardopoulos είπε...

Α! Παιδιά παραγγελιά μου το κάνατε, αν κατάλαβα κάλα οι ζυγοί και οι Ιχθύς είναι οι κερδισμένοι, Μάζι οι Ταύροι και κάπου σε όλες τις ομάδες βάζετε και τον Τοξότη,, με βάζετε να κερδίζω πρωτάθλημα και με πόντους στα σημεία, ε! Είναι να μην σας αγαπάω,, γίνεται; Δεν γίνεται!

kikop80 είπε...

Για να δούμε λοιπόν!
Μακάρι να πάει καλά γενικά η όλη η χρονιά!!

Τελικά δεν σας προφταίνω με τόσες αναρτήσεις πια!!

Παρατρίχα να τις διαβάσω όλες!!
:-P

Ιθάκη-man είπε...

Εγώ επιμένω, το ζώδιο μου με κοροϊδεύει! Μια ζωή εμείς οι Δίδυμοι στεκόμαστε στα πόδια μας (όπως άλλοστε και όλα τα ανθρώπινα όντα) με καμάρι νομίζοντας ότι δεν έχουμε κανέναν ανάγκη (δεν είπα ότι είμαστε και ο Πάπας με το αλάθητο!) Και τι εννοεί "θα ανανεώσουν τις ζωές τους άλλοι με επιτυχία και σύνεση και άλλοι με αποτυχία"; Δίδυμος το γραψε? :P