Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Ανδρος - Το νησί που στοχεύουν οι V.I.P

To αγαπημένο μας νησί και ιδιαίτερη πατρίδα ενός από εμάς η πανέμορφη « Άνδρος» έγινε για άλλη μία φορά το επίκεντρο του ενδιαφέροντος των κοσμικών και της Ελληνικής elite, το Σάββατο στις 4/7.

Ο λόγος για το γάμο «της ανιψιάς της Μαριάννας Λάτση» ο οποίος πραγματοποιήθηκε σε ένα πανέμορφο εκκλησάκι στην Αγία Φωτεινή, πάνω από μια υπέροχη παραλία, τα Πίσω Γυάλια.

Μέχρι πριν 3 χρόνια στην παραλία αυτή είχες πρόσβαση μόνο κατεβαίνοντας γύρω στα 100 σκαλοπάτια κάτω από το εκκλησάκι και ακόμα έτσι είναι, αν εξαιρέσεις ότι μετά, χτίστηκε όλη η πλαγιά με ενοικιαζόμενα αφαιρώντας τη γνήσια ομορφιά ενός μοναδικού τοπίου και παραλίας.

Στο νησί έγινε χαμός με φαντασμαγορικές εκδηλώσεις, σαν εκείνες που περιγράφονταν στα Αρλεκιν και βλέπαμε στη Δυναστεία, το λιμάνι της χώρας γέμισε χλιδάτα σκάφη, το ίδιο και τα Πίσω Γυάλια, τα βεγγαλικά και τα πυροτεχνήματα άφησαν το μισό νησί άυπνο, ενώ οι πολεοδομικές παραβάσεις άφηναν άφωνο ακόμα και τον πιο γκλαμουράτο θαμώνα.
Μέσα σε αυτές, ήταν η ένωση των 2 πλευρών του βουνού με ξύλινη εξέδρα για τη δεξίωση, προκαλώντας παραμορφώσεις στο γύρω χώρο, με την υπόσχεση να αποκατασταθούν.

Οι προσκεκλημμένοι χιλιάδες, ανάμεσά τους ηθοποιοί, παρουσιαστές, καλλιτέχνες, πολιτικοί, επιχειρηματίες, πλοιοκτήτες ο πρωθυπουργός και εκατοντάδες άλλοι.

Η Ανδρος είναι ένας φιλήσυχος τόπος, ειδικά η μεριά της Χώρας και η προσπάθεια των τελευταίων χρόνων να την μετατρέψουν σε Μυκονιάτικο πανηγύρι δεν θα ευοδοθεί ποτέ, τουλάχιστον όσο ο Τζιμάκος (Πανούσης) διαμένει και περιφέρεται εκεί. (χο,χο,χο)!!!
Η απόσταση των 2 ωρών από την Αθήνα και η ανεπιτήδευτη ομορφιά της, σε συνδυασμό με την εσωστρέφεια και την μοναδική της υπόσταση, δελεάζουν πολλούς.
Το νησί όμως δεν σκύβει στον υλικό πλούτο που ήδη έχει κατακτήσει από την πρώτη στιγμή της ιστορίας του και δεν θεωρεί πολιτισμό τη συγκέντρωση ανούσιων διασημοτήτων, αντιθέτως μάλιστα προσφέρεται για τους ουσιαστικούς.

Να ζήσουν οι νεόνυμφοι και να μην ξεχάσουν τις αποκαταστάσεις!


Αυτή είναι η παραλία και η πλαγιά που τελέστηκε ο γάμος.
Την πήραμε από τα πατριωτάκια του http://androslivadia.blogspot.com/


12 σχόλια:

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Ναι όμορφη η ΄Ανδρος!!Πέρυσι εκεί ήταν οι διακοπές μου!!Και σε ένα μίνι μάρκετ ήταν δίπλα μου Ο Πανούσης-όπου οι υπόλοιποι μου το σφύριξαν καθώς εγώ πέρα βρέχει η προσοχή μου!!!Φορούσε ένα τρελό καπέλο θυμάμαι!!!χαχα!!!όμορφα επίσης ήταν και στο μουσείο τέχνης!!!Παρακολουθήσαμε και την έκθεση του Μόραλη!!Καλό καλοκαίρι Αστροπαρεάκι!!!φιλιά***

KitsosMitsos είπε...

Πάντα τέτοιος χαμός! Ίσως επισκεφτώ το νησί προς το τέλος του μήνα. Ίδωμεν!

Leviathan είπε...

exo akousei ta kalitera gia tin Andro!!enas siggenis mou katagetai apo to nisi!! :) kalispera!!! :)

καψοραχη είπε...

δεν ειμαι καθολου αισιοδοξη για τις αποκαταστασεις.....και για ανα πω την μαυρη μου αληθεια ειμαι εξαλη με τις γαϊδουριες των γκλαμουρατων!!!
οταν γκεμιζεις τοιχιο 100 ετων(αν ειναι αληθεια)στον πραυλιο χωρο ενος μικρου ναου πως αποκαθιστας αληθεια την ζημια? ξεθαυεις τους κατασκευαστες για να στο ξαναφτιαξουν?

Στα πισω γυαλια πηγαινω συχνα για μπανιο...ειναι μια πανεμορφη παραλια...μου βγαινει η ψυχη να ανεβω τα σκαλια αλλα χαλαλι...και οταν ανεβαινω καθομαι στο τοιχιο και απο ψηλα "ψαρευω" αλλα 5 χρονια ζωης κοιτωντας την παραλια...

δεν ξερω αν ειναι αληθεια ολα αυτα..αν ειναι ομως μονο αηδια και θυμο μπορεις να νιωσεις...οχι για την προσκυνημενη εξουσια του νησιου..αλλα για τον κοσμο που αφησε να γινει κατι τετοιο και δεν τους πηρε με τα λεμονια και τις ντοματες....

επιφυλασομαι να μαθω την αληθεια!

καψοραχη είπε...

...και απο την τσαντιλα μου εκανα ενα σωρο λαθη.....

ξεθαβεις....πχ!

Γιωτα the gossip girl είπε...

Kαψοραχη, πεστα. Ειμαι μαζι σου. Αποκατασταση σε καποια πραγματα δεν μπορει να υπαρξει.Τα πρωτοτυπα ειναι και παραμενουν μοναδικα. Η Ανδρος ειναι για μενα ενα απο τα ομορφοτερα νησια. Εχω πολλους λογους που την αγαπω. Ειλικρινα, ειναι κριμα να εχει γινει τετοια ΄ζημια΄.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Miou,

Η αλήθεια είναι πως αδυνάτισε ο Πανούσης και δεν αναγνωρίζεται εύκολα!

Κίτσο,
Να συννενοηθούμε, γιατί εκεί θα βρισκόμαστε κι εμείς!!!

Leviathan,

Καλώς ήρθες, πράγματι η Ανδρος είναι ένας πολύμορφος τόπος.

Καψοράχηηηηη!!!

Μην ανησυχείς, το ΠΣΚ που θα κατέβω θα έχω ραπόρτο επακριβές!

Γιώτα,

Αργείς παιδί μου για το γνωστό θέμα..... άντε...

ζιζου είπε...

ελπιζω να παρω ενα προσκλητηριο για εναν γαμο που περιμενω να γινει στην ανδρο!!!!
ξερετε εσεις φιλια!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Γεια σου Ζιζού !!!!!!!!!!!
Η θα ζήσεις πάρα πολλά χρόνια, ή ό Ζυγοκαρκινίστικος συνδυασμός συντονίστηκε πλήρως.
Σε σκεφτόμαστε και την άλλη την μουρλή.
Θα μιλήσουμε σύντομα...

Φιλιά πολλά.

CHI είπε...

H Ανδρος είναι ιδιαίτερο νησί.
Είναι από αυτά που έχουν καταφέρει να κρατήσουν τη δική τους ταυτότητα και γοητεία, χωρίς να λιγουρεύονται τουρίστες και επισκέπτες.
Υπάρχουν μέρη που σε αφήνουν άναυδο και παραλίες που πραγματικά δύσκολα βρίσκεις, γιατί εκτός από όμορφες, δεν έχουν διαβρωθεί από τον όχλο.
Μου κάνει φοβερή εντύπωση που ενώ δέχεται τόσο κόσμο, χωρίς να τον περιφρονεί, δεν τον προτρέπει κι όλας.
Συμφωνώ κι εγώ, αυτό το νησί δεν θα γίνει σαν τη Μύκονο ή την Πάρο και ελάχιστα νησιά είναι σε αυτή την κατηγορία.

Φιλιά.

Γιωτα είπε...

Αργω, αλλα να ξερετε δεν το αμελω. Το καλο πραγμα, αργει....

Laplace είπε...

πρεπει να ειναι πανεμορφο νησι..δεν γινεται αλλιως ολοι να λενε τα καλυτερα..
κυθνο ειχα παει κ δεν μου αρεσε..
αλλα κ οι ιδιοι οι κυθνιωτες φιλοι μου μου ελεγαν τα καλυτερα για την Ανδρο..
καλα να περνατε,καλο ΣΚ