Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

ΤΑΥΡΟΣ - ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ 2010


Ακούτε τον ήχο από το ξυπνητήρι και αντί να πετάγεστε, βυθίζεστε νωχελικά στα παπλώματα.

Αυτό θα πρέπει να αλλάξει αυτή τη χρονιά και να εκλάβετε τον ήχο σαν εναρκτήριο σάλπισμα μιας νέας κατάστασης.

Απαλλαχτείτε από το μουτρωμένο ύφος του μαθητή που δεν πρόλαβε να τελειώσει το διαγώνισμα και εκμεταλλευτείτε τη δύναμη που σας χαρίζει ο Πλούτωνας από τον Αιγόκερο, ειδικά εσείς του 1ου δεκαήμερου.


Μπαίνετε σε μια διαδικασία ξεκαθαρίσματος και ανασύνταξης.

Ξεχάστε διαλογισμούς και νιρβάνες και βάλτε το πόδι στο γκάζι ώστε να δημιουγήσετε νέες προοπτικές, που θα ανεβάσουν το prestige αλλά και θα προσθέσουν χρώμα, στην άτονη εικόνα σας.


Ο Αρης από το Λέοντα θα δοκιμάσει τις αντοχές σας έως τις 6/6 προκαλώντας σας να δραστηριοποιηθείτε, ξεσκονίζοντας τα αφημένα σας και γυαλίζοντας τα θαμπά σας.

Η αμυντική και παράλληλα θυμωμένη στάση δεν θα ωφελήσει, τη στιγμή που ο Κρόνος αναμοχλεύει τον εργασιακό σας τομέα, στον οποίο πρέπει να δράσετε με ευελιξία και διπλωματία.

Ακόμα και αν αυτά δεν είναι τα φόρτε σας, τη χρονιά αυτή πρέπει να υπερβείτε τον εαυτό σας στη θέα του κόκκινου πανιού.


Μετά τις 6/6 που ο Αρης μπαίνει στη φιλική σας Παρθένο και ως τις 14/9 θα είναι ένα διάστημα που θα σας χαροποιήσει,αισθανόμενοι μια πληρότητα, αλλά από τις 15/9 έως 27/10 που θα έρθει απέναντί σας στον Σκορπιό, φροντίστε να μην χαλάσετε με τη συμπεριφορά και την απροθυμία σας, ότι έχετε δημιουργήσει.

Οσοι έχετε μία αίσθηση εξαναγκασμού έχετε δίκιο και είστε στο σωστό δρόμο.

Τα τραπέζι είναι ήδη στρωμένο για εσάς και όχι από εσάς και θα γευματίσετε με ότι υπάρχει επάνω του.


Οι διαπληκτισμοί με κοντινά σας πρόσωπα, σε θέματα εργασίας και σε ρυθμίσεις εκκρεμοτήτων,δεν θα βοηθήσουν τη χώνεψη, ενώ αντίθετα έχετε την ευκαιρία και τις συγκυρίες να χειριστείτε τα θέματα προς όφελός σας.

Βρείτε τον τρόπο για να κλείσει η χρονιά με χαμόγελο ικανοποίησης, προσθέτοντας κάτι διαφορετικό στην καθημερινότητα και στη ζωή σας, μια που αυτό σας καλεί να κάνετε.

Να θυμάστε πως όταν οι καταστάσεις το απαιτούν, ο τρόπος υποκλίνεται.


Κατερίνα Σαλωνίκη


28 σχόλια:

Εύα είπε...

βρε δε σας προλαβαινω!δεν πιανεστε εσεις λεμε!αντε να κανω ποδαρικο γιατι το σχολιο στο σκορπιο μαλλον δεν το ειδατε :Ρ
Καλημεραααααααα! :-)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

ΕΥΑ μας,

Το είδαμε το σχόλιο.
Ετσι να μας κάνεις ποδαρικό με τέτοιο ωροσκόπιο φέτος!!

CHI είπε...

Επιτέλους καλύφθηκα κι εγώ.
Από εσάς εννοώ, γιατί από το ζώδιο δεν μπορώ να πω το ίδιο.
Ευτυχώς που ο ωροσκόπος μου στους Ιχθείς με κάνει να ελπίζω σε κάτι καλύτερο.
Ναι Ταύρος είμαι και δεν αντέχω τα γκάζια, αλλά αν είναι για καλό, ας το πατήσω.
Τα φιλιά μου.

εργδημεργ είπε...

***Βρείτε τον τρόπο για να κλείσει η χρονιά με χαμόγελο ικανοποίησης***

Χεχεχέεεε!!! Τον βρήκα! Την επόμενη πρωτοχρονια θα τη γιορτάσω με σαμπάνιες, διότι θα τους εκδικηθω όλους!!! Όσους δοκιμάζουν τώρα να με γκαζώσουν, εννοω!

Δεν ήξεραν ότι ο Ταύρος είναι ο καλύτερος στρατηγος του ζωδιακου, ότι μπορει να περιμένει αιώνες συνωμοτώντας για τα σχέδιά του, ότι είναι ούλτρα εκδικητικος, μέχρις οριστικης συντριβης του αντιπάλου... Δε ρώταγαν;

:-) :-) :-)

Ανώνυμος είπε...

Από το ιστολόγιο σας κρέμομαι!
Περιμένω Κριό!

Φιλιά πολλά

efhbos είπε...

Μαλιστα...:P

Koupakia είπε...

Ταύροι στο υαλομάγαζο

ypnos είπε...

Εγω μπορω να βεβαιωσω οτι για το τομαρι μου, ο Ερμης παραμενει αναδρομος απο το 2009..

Το κειμενο σας κρυβει λιγη αισιοδοξια και θα κρατηθω απο αυτη ;)

-d

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μια χαρά τα βλέπω για τους αρρένες της "φυλής" μου! Ορμάτε αδέρφια!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τελικά με άφησε με την υποψία οτι είμαι Ταύρος και όχι Δίδυμος!

zoyzoy είπε...

Αυτός ο Αρης στον Λέοντα έχει κατσικωθεί μήνες τώρα και μας έχει διαλύσει υπομονή λοιπόν ως το Σεπτέμβρη!!
Φιλιά θαλασσινά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑΥΡΟΜΑΧΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ Τοnia ΤΟΝ ΚΡΙΟ.
ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ :)))))

Unknown είπε...

Και εις αλλα με υγεια!!!
Πειραζει που δεν γνωριζουμε ζεστα ουτε ενα Ταυρακι.
Το κερατο μας να πουμε...
Ιδρωνοντας να κατανοησουμε τα ζωδια επιστρεφουμε σε αυτο που πιστευουμε πριν σας αγαπησουμε.
Στις στιγμες,στο λεπτο,στη λεπτομερεια.
Καλο βραδυ και πολλααααα φιλια.

"Don't"

Skouliki είπε...

παμε παμε να ερθει και ο υδροοχος

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

CHI,

Γκάζωσε για καλό είναι!

ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ!

Αυτό το πείσμα του Ταύρου καταγράφεται παντού με την πρώτη ευκαιρία.!!!

ΤΟΝΙΑ,

Τελευταίοι και καλύτεροι οι Κριοί.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

EFHBOS, KOUPAKIA,

Την καλησπέρα μας.

YPNOS,

Υπάρχει όντως μια αισιοδοξία και δεν είναι τόσο δυσάρεστα τα πράγματα για τους Ταύρους.\
Αντίθετα θέλει καλούς χειρισμούς.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

GI GAGA KOUNI BELI,

Μην τους προτρέπεις κι άλλο, θα έχουμε αντίθετα αποτελέσματα χι,χι,χι!!

ΑΧΤΙΔΑ,

Είσαι αυτό που σου γράψαμε.
Στο μετάιχμιο μεν, αλλά είσαι.

ΖΟΥΖΟΥ,

Υπομονή σας εγκαταλείπει στις 6/6

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ,

Ερχονται οι Κριοί μεθαύριο, όχι και τόσο καλά τα νέα, αλλά Κριοί είστε τι ανάγκη έχετε!

DON'T LEAVE ME,

Κάποιος από εσάς είναι Ταύρος έτσι δεν είναι?
Τους χαιρετισμούς μας.

ΣΚΟΥΛΙΚΙΔΙΟΝ,

Οι Υδροχόοι έχουν γραφτεί από τους πρώτους. ΨΑΞΕ!

Εύα είπε...

μα τωρα φταιω εγω;ολο γκρινια αυτοι οι υδροχοοι,σαν το πιτσιρικι στο Αστεριξ στην Ισπανια,νιανιανια!!!
ναι,κι εχετε ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ,οι Κριοι τραβανε τεραστιο και βαρυ κουπι...να ακουγαν κιολας καλα θα ηταν!τοση ταση προς την καταστροφη...ουτε Ιχθεις!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειες οι προβλέψεις... Α ρε ταύροι τι σας περιμένει...

Skouliki είπε...

α ναι !!
ε ενταξει λιγο χαμενο το εχω
πηγε και 230 και ακομα στο πισι ειμαι

Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια; είπε...

Επιτελους!!! Μας θυμηθηκατε και μας τα... φτωχα μεν, τιμια δε, ταυρακια. οκ.. οχι κλαψες ειπαμε.

Εγω ομως τωρα που δεν θελω να ειμαι ταυρος πια; εχω σκυλοβαρεθει τοσα χρονια να με παει γαμ...τας. μπορω γμτ την τρελλα μου να αλαξω; ποτε θα κανει ξαστερια για μας; ποτε θα δουμε μια ασπρι μερα;

Και... ναι. δεν προλαβα να γραψω το διαγωνισμα στην ταξη, ποσο πρεπει να τιμωριθω γιαυτο;

Παρηγοριστεμε...

Φιλι γλυκο γλυκα μου συμοριτακια. αληθεια.. ποσοι ειστε; ασχετο.

α... καιμην τολμησει να γελασει κανενας για την ορθογραφια μου! βαριεμαι να ανοιγω το Word συνεχεια.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εχω δυο γιούς ταυράκια και οι δύο και μάλιστα μελετημένοι να βγουν ταυράκια, μιας και το θεωρώ από τα πιο δυναμικά ζώδια.
Καλά τα βλέπω πάντως τα πράγματα για τους Ταύρους!

Unknown είπε...

Ο Me ειναι μπραδερ δεν πιανετε!
Και ο συγκεκριμενος εβγαλε τη ταυτοτητα του για να σας στειλουμε το ζωδιο του.Τον ρωταγαμε και δεν ηξερε τι ηταν.
Μας ελεγε τοτε οτι ηταν γιδι.Κοντα επεσε.

Καλημερα.

"Don't"

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα σας!!
159 + Μπάλος = 160 :)

καψοραχη είπε...

το μικρο μου το παιδακι ειναι Ταυρακι...το εχω νιωσει στο πετσι μου λοιπον το ταυρισιο γινατι!

πολλες γλυκες καλημερες

Black~Martini είπε...

''τον εργασιακό σας τομέα, στον οποίο πρέπει να δράσετε με ευελιξία και διπλωματία..........''
Αυτα μας εφαγαν τα τελευταια χρονια..
Ποτε θα ησυχασω;;δεν θελω διπλωματιες πια και δολοπλοκιες!!..
Μου θυμιζει το 2009 η προβλεψη....τα ιδια δλδ...Θελω να ερθει μια στιγμη που να μεινω στο παπλωμα μου...να ηρεμησω..να χαλαρωσω...Ψυχικα εννοω καλε!!!..
Αντε.... βουρ στην αρενα!!!

Unknown είπε...

πςςςςςςςς ολόσωστοι!!!!!