Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ΔΙΔΥΜΟΙ – ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ 2010


ΣΗΜ. Οι προβλέψεις γίνονται σταδιακά και με πολλή αφοσίωση, πρώτα για όλους εσάς τους αναγνώστες του blog.

Δεν αντέχουμε μερικών το αβασάνιστο στυλάκι, που χωρίς καμία έμπνευση δοκιμάζουν να γίνουν ταχυδακτυλουργοί της πλάκας.


Πάω να πιάσω Ουρανό!

Πετάτε με τα φτερά του Δαίδαλου όλοι, αφήνοντας πίσω κακοτυχίες και γκαντεμιές που μετράγατε στα δάχτυλα των 2 χεριών σας τον προηγούμενο χρόνο.

Με διάθεση ανανέωσης μοσχοβολάτε σαν την άνοιξη, ειδικά εσείς του 1ου δεκαήμερου, που αυτή η χρονιά θα είναι λουλουδιαστή σε όλους τους τομείς, ειδικά στα επαγγελματικά και στα ερωτικά.

Οι υπόλοιποι αν δεν μυρίσετε την άνοιξη τόσο έντονα, θα περιμένετε το 2011 που ο Κρόνος θα προχωρήσει στον φιλικό Ζυγό και θα αποζημιωθείτε.


Εσείς του 3ου δεκαήμερου θα βρείτε πάλι κάποια αγκαθάκια να σας ταλαιπωρήσουν τα δάχτυλα από τις 7/4 έως 21/7 που ο Κρόνος ξαναγυρίζει για να ένα γρήγορο test drive.

Μείνετε μακριά από συγκρούσεις αυτό το διάστημα, αποφύγετε τα λούνα παρκ και φανείτε ψύχραιμοι και αισιόδοξοι.

Επίσης επιστρατεύστε τη Διδυμίσια επικοινωνιακή σας χάρη, ώστε να μαζέψετε προοπτικές, που θα μπουν στη συντήρηση για το 2011. (μην γκρινιάζετε ανυπόμονοι).


Στο τέλος του Ιουλίου και με την είσοδο του Ουρανού στον Κριό να συναντά το Δία, εσείς του 1ου δεκαήμερου μοιάζετε σαν να εκκλησιάζεστε λαμβάνοντας όλο το νερό του αγιασμού επάνω σας, με τις απανταχού ευλογίες.

Αφήνετε την επιρροή των καλοκαιρινών εκλείψεων να κατακαίει τους διπλανούς σας κι εσείς απολαμβάνετε δροσερές νύχτες με έναστρο ουρανό.

Το καινούργιο έρχεται στη ζωή σας, στην ντουλάπα σας, στον εργασιακό σας χώρο, στις καρδιές σας, στα χόμπυ σας, στην καθημερινότητά σας.

Οχι απλά έρχεται, αλλά εισβάλει και όσοι έχετε καλλιτεχνική δραστηριότητα, ή ασχολείστε με δημόσιες σχέσεις, θα διαπρέψετε στον τομέα σας.

Εκμεταλλευτείτε το διάστημα αυτό έως και τις αρχές Σεπτεμβρίου για να θέσετε βάσεις, που αργότερα θα σας δώσουν μαγευτικά αποτελέσματα.


Ο Αύγουστος θα είναι ο καλύτερος μήνας, ειδικά για εσάς του 1ου δεκαήμερου, να μην αναφέρουμε την επικοινωνιακή θύελλα ΟΛΩΝ σας, που θα σας κάνει μέσα στο καλοκαίρι να μοιάζετε με πλουσιοπάροχα πακέτα διακοπών που όλοι θέλουν να αποκτήσουν.

Εσείς του 2ου και 3ου δεκαήμερου έχετε τον Αρη από τον Λέοντα να σας φλερτάρει συνεχώς, εμπλουτίζοντας τις μέρες σας με δημιουργικές χαλκομανίες απόλαυσης και ευχαρίστησης.

Η Πρωτοχρονιάτικη σαμπάνια είναι για εσάς που είστε από τους πολυπληθέστερους του blog, την οποία θα μοιραστείτε με τους φίλους σας τους Υδροχόους, που άλλο που δεν θέλουν να φιλοσοφήσουν, πανηγυρίζοντας με αφρώδη οινοποσία..


Κατερίνα Σαλωνίκη

54 σχόλια:

Το Λαγωνικό είπε...

Άντε μπας και δούμε άσπρη μέρα, γιατί πολύ μας τα έπρηξε τα "τρηφερά" μας ο κυρ Κρόνος.

Το παιχνίδι δεν το πρόλαβα, βάλτε όμως +1 Δίδυμο.

Ερώτηση!: Εγώ που είμαι γεννημένος στις 10 Ιουνίου σε ποιό 10ήμερο ανήκω 2ο ή 3ο;;;

Καλή χρόνιά με ακριβείς προβλέψεις.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Λαγωνικό Καλσηπέρα.
Δεν παλεύονται τελικά οι Δίδυμοι εδώ μέσα γι αυτό και αστρολογήθηκενα και πρώτοι.
Λοιπόν ανήκεις στα τέλη του 2ου δεκαήμερου και αρχές 3ου.
Κανονικά είσαι 2ο αλλά επηρεάζεσαι από τις πρώτες μοίρες του τρίτου.
Ο Ηλιος σου είναι στις 19 μοίρες Διδύμων.
30 είναι όλες κι όλες.

CHI είπε...

Αν και θα περιμένω πολύ για το ζώδιό μου γιατί οι Ταύροι δεν είμαστε πολλοί εδώ μέσα, αν είναι να περιμένω απολαμβάνοντας αυτό τον τρόπο ερμηνείας, περιμένω όσο πρέπει!!
Και πάλι φιλιά και ευχές.

Unknown είπε...

ΕΙΜΑΙ ΔΙΔΥΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ...

Unknown είπε...

ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 2010
6-6-1969
ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 3:30 ΠΡΩΙ

sCaTterBraiN είπε...

ωραία ακούγονται αυτά. ευχαριστούμε αστροσυμμορίτες! ώστε επαγγελματικά θα διαπρέψουμε, ε; μια χαρά μου ακούγεται, ειδικά για το 2011 (αφού είμαι του 3ου δεκαήμερου).
καλές γιορτές να έχετε και μην το παρακάνετε με τη δουλειά!
πολλά φιλιά.

BLUEPRINTS είπε...

πωπω, κι είμαι κι εντελώς του πρώτου... ουφ, τρέχω να συμμαζέψω λίγο για να αρχίσουν να έρχονται τα καλά σας λέω - ήμουν σχεδόν σίγουρος για αυτό αλλά τώρα έχω κι αποδείξεις επιστομονικές... και πάλι ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια, με το καλό η νέα χρονιά για όλους (κι όχι μόνο για μας έτσι;)

Unknown είπε...

Συμμοριτες μου ουτε παραγγελια να ειχα κανει τετοια προβλεψη.
Ανοιξα μονος μου την αναρτηση για τους Διδυμους(οι αλλοι δύο ευτυχως λειπουν..χε χε)σιγα σιγα μ'ενα φοβο ,σαν να φυλαρεις στον Ασσο και περιμενεις το Δεκαρι και αγωνιας μην σου'ρθει κανα 2 και δαγκωσεις το τραπεζι.
Αντε να παρουμε παλι μπροστα γιατι πολυ ξυλο φαγαμε φετος και τα παϊδια μας ειναι λιγοτερα.
Ε ρε γλεντια.

Φιλια Πολλα και την αναρτηση θα τη βαλω σε κορνιζα.

"Don't"

Ε και πουστε ,κοιταξτε μη και γινουν αλλιως οι προβλεψεις γιατι θα παρω τα αλλα δυο καθικια και θα παμε αλλου.........

anastasia είπε...

Είμαι καινούργια αναγνώστριά σας και είμαι Υδροχόος! Δεν πρόλαβα να σας το γράψω στο παιχνίδι, αλλά αφού έχουμε μαζευτεί πολλοί Υδροχόοι δεν πειράζει! περιμένω λοιπόν... Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους σας

Πάνος είπε...

Καλή Χρονιά σε όλη τη συμμορία!
2010 επιτυχίες για τον ιστότοπο σας!

gnostosagnostos είπε...

αμανννν τοσο καλα ρε παιδια ?
ειμαι και του πρωτου 10 ημερου....
να ετοιμαζομαι για μεγαλα πραγματα....!

xristina είπε...

εγώ είμαι 18/6, οπότε είμαι τρίτο δεκαήμερο ...ε? ...μια χαρά όλα... ευχαριστούμε Αστρο - Συμμορίτες!!!

Εύα είπε...

οκ,δε θα γκρινιαξω για τους-θου κυριε φυλακι το στοματι μου-που εγιναν πολλοι μη χασουν...με καλυψατε μερικως αφου εχω ωροσκοπο διδυμο αν και 3ο δεκαημερο το κοβω αφου αρπαω μια ψιλη απο καρκινο:Ρ...οποτε,αν καταλαβα καλα η πτωχη ξανθη και ευτυχως αγαπημενη παναγια,η χρονια αυτη καλη για τους ιχθεις συμφωνα με τις φημες κι η επομενη εντελως γιουπι λογω 3ου δεκαημερου διδυμων!Γιουπιιιιι!
Υ.Γ:ενημερωση-προειδοποιηση-οδηγια...
μην αυταπαταστε φιλτατοι Υδροχοοι,απο μενα ΔΕ γλυτωνετε!γενικοτερα και ειδικοτερα :-)και καλη χρονια μη μου πικραινεστε,βασιλοπιτα;
χωρις στρυχνινη,αληθεια λεω!

Εύα είπε...

πω,πω,τωρα το ειδα!
το 13ο σχολιο ηταν το δικο μου,χαχαχα!
ειμαι η 13η προσπαθεια κι η μονη επιτυχημενη των γονιων μου για τεκνοποιηση!
γι'αυτο δεν προκειται να γλυτωσουν απο μενα οι ειπαμε ποιοι :Ρ

Margo είπε...

Καλή χρονιά παιδιά κι από εδώ.. να ξεκουραστείτε και λιγάκι τα ζώδια μπορούν να περιμένουν:)
Καλά να περάσετε και τη νέα χρονιά ότι καλύτερο για τον καθένα ξεχωριστά αλλά και για την ομάδα σας!

Ανώνυμος είπε...

Ηρθα για την σαμπανια και
δεν σκοπευω να την μοιραστω με κανεναν!
-η δευτερη θα ειναι σημερα-.

Χρονια ομορφα με αστρολογικη χροια, φινετσα και λαμψη.

Σας φιλω και σας αγαπω!!

korinoskilo είπε...

ωχ αντε γραφε καθε μερα .... μεχρι τα ψαρια θα με σκασεις:ρρρ

καλη χρονια ..... επικοδομητικη ..... χαρουμενη .... με οσες επιτυχιες θελεις :)))))

Sof είπε...

Θα κανω υπομονη μεχρι το 11 μαλλον..
Αρα να μην κανω νεο επαγγελματικο ξεκινημα φετος?

Καλη χρονια σε ολους..με υγεια, ειρηνη, ευτυχια και πολυ αγαπη..

Ανώνυμος είπε...

Επειδή μου αρέσει να προβοκάρω, ας έχουν υπόψιν τους οι Δίδυμοι που χαίρονται για την "καλή" χρονιά που θα έχουν, ότι αν έχουν πλανήτες στις πρώτες μοίρες των παρορμητικών (Κριός-Καρκίνος-Ζυγός-Ᾱιγόκερως) θα έχουν μπόλικες ευκαιρίες μέσα στη χρονιά να αποδείξουν ότι αντέχουν στο ...ξύλο κάθε είδους.... ιδίως το μεσοκαλόκαιρο

Δ. Μ.

Η τρελή είπε...

Καλή Χρονιά παιδιά με πολλές προβλέψεις εύχομαι!

nikos είπε...

Πέρασα να δώσω ( από έναν Παρθένο) τις καλύτερες ευχές μου για τον νέο χρόνο που σε λίγες ώρες θα είναι πραγματικότητα....

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!

Εύα είπε...

Δ.Μ?μυριζομαι...υδροχοο,προβοκατορα που μολις παρεις λιγο τα πανω σου,σακ!να η χαστουκα να συνελθεις να προσγειωθεις,του αερα σου λεει μετα!
εχουμε συνηθισει...και ναι,ταχουμε κι αυτα που ειπες...και σε Κριο και σε καρκινο,βοηθεια μας!
Ψαρια ειμαστε,5 χρονια τωρα ανασα δεν πηραμε,λες να μας πειραξει το....καλοκαιρινο?
Αντε και καλη χρονιααααααα!

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Εύα είπε...
"....Ψαρια ειμαστε,5 χρονια τωρα ανασα δεν πηραμε,λες να μας πειραξει το....καλοκαιρινο?
Αντε και καλη χρονιααααααα!"
Ως Ψάρι είχες φάει μια αντίθεση Κρόνου-Ουρανού....
Τώρα σε περιμένουν όμως ένα καλοκαιρινό Τ-τετράγωνο και ένα καλοκαιρινό Μεγάλο τετράγωνο, που θα έχουν μέσα Δία-Ουρανό-Πλούτωνα-Κρόνο και βάλε (μου φαίνεται παίζει και ο Άρης, αλλά ου γαρ έρχεται μόνον).
Κανείς δεν θα μείνει αλώβητος....
Δ. Μ.

Μaya είπε...

καλή χρονιά!
αργούν οι Λέοντες;

Unknown είπε...

Καλη χρονια
ευτυχες το νεο ετος
παμε για κρασιά
τα ετσουξαμε και φετος.

"Don't"

Lila Xagorari είπε...

Kαλή χρονιά, γλυκιά σαν μέλι, αρωματική σαν μοσχοκάρυδο και κανέλα και τυχερή σαν τετράφυλλο τριφύλλι!

καψοραχη είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΤΡΟΠΑΙΔΑ!!!!
ΑΝΤΡΙΩΤΙΣΑ ΟΜΟΡΦΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΕΡΗ!

ΦΙΛΙ

Leviathan είπε...

Xronia polla kai kali xronia gemati igeia, agapi kai xara!!! na peraseis iperoxa me tous agapimenous sou!!! filiaaaa polla! :)

sisifos είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Καλή χρονιά με πολλλές επιτυχίες

zone είπε...

Ποτε μπηκε και δεν το καταλαβα,ζω το νιρβανα μου ,μπηκαμε στο 2010.
Τι ειχα Γιαννη τι ειχα παντα.
Ουγκα ουγκα τα γκουγκου κι ρα τα ριιι α γκα γκα.
Δεν υπαρχει στανταρ και φετος,το μονο στανταρ ειναι η συνειδηση μας.

Boul_boul είπε...

Καλή χρονιά, χρόνια πολλά

magika de spell είπε...

Καλή χρονιά σε όλους σας.
Χαίρομαι πολύ που διάβασα πως η πλειοψηφία εδώ μέσα είναι Διδυμάκια :)
Χαίρομαι πολύ που φέτος οι Δίδυμοι και οι Τοξότες (εκεί να δείς πανηγύρια!) θα παρακολουθούν τις περιπέτειες των άλλων από την πολυθρόνα του (προϊσταμένου, τα επαγγελματικά που λέγαμε)τις περιπέτειες των άλλων ζωδίων πίνοντας το απεριτίφ τους!!!

Ακούγεται εγωϊστικό αλλά αδέλφια είδα το Χριστό φαντάρο τα τελευταία χρόνια (ένεκα μεταβλητή 70%) και τώρα θέλω λίγο να ξεκουραστώ στην πολυθρόνα της δόξας μου !!!!!!

Blueprints προλαβαίνεις και δεν προλαβαίνεις να φορέσεις τα καλά σου γιατί τα υπέροχα έχουν αρχίσει από Νοέμβριο για αυτό και κάτι κατάλαβες πως αλλάζει.....:):)

HAPPY NEW YEAR !!!!

http://karabouzouklides.blogspot.com είπε...

Kali xronia kai oti katsei

zone είπε...

Eύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ όσο το δυνατόν μπορεί να είναι, με σύνεση και ψυχραιμία και πάνω απ’ όλα περίσκεψη και Αγάπη.
Xe xe xe!!!!!

erifili είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά παιδιά. Με υγεία ευτυχία και απιθανες αστρολογικές προβλέψεις.2010 ευχές από καρδιάς, από μία Αιγόκερω που γι'αυτήν το 2009 ήταν η χειρότερη χρονιά της.

Εύα είπε...

Δ.Μ.,
ακολουθει λαικο ασμα...
χτυπα κι αλλο θα τ'αντεξω-θανος πετρελης :-)

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χρονια πολλα, καλο μηνα κ τα σχετικα...Δηλαδη τωρα ολοι θα πιουν σαμπανια κ εμεις θα τη βγαλουμε με απλη κοκακολιτσα? Τι γυφτιες ειναι αυτες?
Επισης, ο καιρος ειναι για τα μπαζα! Το καλοκαιρι ετοιμαστειτε να κατακλυσουμε τα χιονοδρομικα!
Αυτα. Δεν εχω αλλα...τα υπολοιπα αυριο!

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και ότι άλλο ποθείς :-)

Εύα Παραδείσου είπε...

Χρόνια Πολλά, με υγεία και χαρά :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Καλη χρονιά Συμμοριτες,ότι καλυτερο σε όλη την ομάδα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλή Χρονιά φίλε μου, με υγεία και δημιουργικότητα σε κάθε τομέα.

vani είπε...

Εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε συμμορίτες και μη, ας είναι δημιουργική και με πολλές οάσεις ξενοιασιάς.

Σας Δίδυμος του 3ου δεκαημέρου έχω μία πικρή γεύση στο στόμα μου, γι’ αυτό το έριξα στον μπακλαβά. Χαχαχαχαχαχα

Να είστε όλοι καλά.

liza είπε...

Λίγες γραμμές πολλές ευχές για μια ζωή όλο χαρές. Χρόνια πολλα και ευτυχισμένα, νά'χεις ζωή παραμυθένια, δάκρυ ποτέ να μη γνωρίσεις και οτι αγαπάς να αποκτήσεις.

Not me είπε...

Σας εύχομαι καλή χρονιά,χρόνια καλά με υγεία αγάπη και ανθρωπιά...
Καλημέρα..

Φως στα όνειρα είπε...

καλή χρονια να έχετε και από το στόμα σας και στου θεού το αυτί(είπαμε Δίδυμος είμαι παιδιά)..Γιατί κάτι ο Κρονος,κάτι οι εκλείψεις,κάτι οι δυσαρμονικές γωνίες με τους γενέθλιους πλανήτες,πολλά τα είδαμε τα τελευταία χρόνια..

Savvina είπε...

Καλημέρα παιδιά.
Έχω να σας πώ ότι φέτος το φλουρί έπεσε στη μητέρα που για πρώτη φορά στα 53 της χρόνια και είναι Δίδυμος.
Αυτό έγινε Παραμονή Πρωτοχρονιάς.
Και Ανήμερα Πρωτοχρονιάς που ξανακόψαμε βασιλόπιτα, έπεσε στον τρελό μου Ευρύνοο που είναι Υδροχόος.
Άντε να μας πάει καλά αυτή η χρονιά....
Καλή Χρονιά σας εύχομαι με υγεία, αγάπη και επιτυχίες.
Θα περιμένω την πρόβλεψη για τους Σκορπιούς και τους Υδροχόους με αγωνία.
Να είστε καλά.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία πολλές χαρές και δημιουργικότητα

Ιθάκη-man είπε...

Μου το αρχίσατε καλά, και μόλις που πήγαινα να παραγγείλω τιμητική πλάκα για το μπλοκ, διάβασα για τα "αγκαθάκια" (που το βάλατε σε υποκοριστικό για να με ηρεμίσετε) του 3ου δεκαημέρου με πήρανε τα νεύρα. Από τις 7/4 μέχρι 21/7 γράψατε και φώναζα "Αυτό είναι το πρόγραμμα της εξεταστικής μου" καλέ, τον Απρίλιο έχουμε ενδιάμεσες και τον Ιούνιο τελικές, με τα χάπια θα το βγάλω το '10! Μετά διάβασα "φανείτε ψύχραιμοι και αισιόδοξοι" (ξέρατε ότι θα το διαβάσω φαίνεται) Θα γραφτώ σε μαθήματα Γιόγκα!

Καλή Χρονιά, καλή χρονιά με υγεία, χαρά και αγάπη!

Βασιλική Αναστασοπούλου είπε...

Καλή Χρονιά με επιτυχίες!!!
Παιδιά με το μαλακό παρακαλώ στα Καρκινάκια, μη μας αποτελειώσετε :))

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Έχω ωροσκόπο Δίδυμο, με πιάνει ή τσάμπα πίνω;

BUTTERFLY είπε...

Επιτελους καλα νεα!!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Σας ευχαριστώ και από εδώ για την απάντησή που αφήσατε στο μπλογκ μου.
Ο ωροσκόπος μου είναι στους Διδύμους στις 03.32 μοίρες, αυτό το νούμερο είναι στην αρχή ή στο τέλος; (ορκίζομαι είναι η τελευταία μου ερώτηση!).

Ευχαριστώ :)

Matriga είπε...

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!
Καλή χρονιά σας εύχομαι.
Καλά τα βλέπω τα πράγματα για μας τους Διδύμους, επιτέλους!

Μπορεί κάποιος από σας να μου πει αν η σημερινή μέρα είναι ευνοϊκή, όσον αφορά τους πλανήτες;

Πολλά κοχυλένια φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

k egw didimos eimai..................