Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Σχολίασαν και μας άρεσαν.. από το blog της ουρανίτσας.


Αναφορές στο Jupiter Νοεμβρίου.


Από την άλλη όμως, και σκεπτόμενος την καθόλου καλή εκκίνηση του περιοδικού (με τα πολλά κλεμμένα θέματα), τα παιδιά είδαν ότι με καθαρές αντιγραφές από άλλους, όσο "μεγάλες" πλάτες και να έχουν, δεν μπορούν να συνεχίσουν, οπότε το έριξαν στην εύκολη λύση: επιδερμικές αναλύσεις γνωστών ηθοποιών και "γκλαμουράτων". Βλέπεις, δεν φτάνει μόνο να γράφεις καλά, πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις και να ψάχνεις συνεχώς.

Και επειδή υπάρχει προφανώς έλλειψη ιδεών, με ευχαρίστηση διαπίστωσα ότι και πάλι το Ζωή & Ζώδια (του προηγούμενου μήνα) τους έδωσε τη λύση, με το θέμα που είχε για τα τηλεοπτικά κανάλια και τις προγνώσεις για την πορεία τους... Τέτοια σύμπλευση ιδεών, φοβερή!
Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι σκέφτηκαν πως επειδή μπαίνουν ένθετοι στον Ε.Τ. της Κυριακής (γιατί αν πηγαίναν στο περίπτερο, ας μην το κουβεντιάσουμε) και έχουν θεωρητικά μεγάλη αναγνωσιμότητα, πολύ μεγαλύτερη από το Ζωή & Ζώδια, οπότε ποιος τους δίνει σημασία, μικροί είναι, ας αντιγράψουμε το θέμα και ασ' τους να κουρεύονται

Δ. Μ.

Ο La Pelle Noir είπε...

Επειδή αναφέρθηκε κάτι για τα καρτούνς από τον κ. Παπαδολιά, θα πω μόνο πως το συγκεκριμένο άρθρο έχει αρκετή δουλειά πίσω του και αστρολογική γνώση και θέση για όποιον το διαβάσει προσεκτικά.
Μπορεί σε σας κ. Παπαδολιά να πέφτει λίγο, αλλά φαίνεται πως δε σας πέφτουν λίγα τα χαζοπαιχνιδάκια του Γαζή. Και μάλιστα βρήκατε και πολύ ενδιαφέρον το άνοιγμα προς το κοινό σ' αυτά τα χαζοπαιχνιδάκια με τον ευρηματικό τίτλο "βρείτε το αστροταίρι σας". Επίσης το άρθρο του Ριζόπουλου για το ροκ που είχε αστρολογικά στοιχεία, σας φάνηκε κουραστικό, ενώ κάποια άλλα άρθρα τα βρήκατε ελλειπή από αστρολογικά στοιχεία.
Πάντως ειλικρινά, αν κατασταλάξετε στο τι θέλετε, εμείς μπορούμε να ανταποκριθούμε.

Ο Βασίλης Παπαδολιάς είπε...

Αγαπητοί, το να παίρνετε προσωπικά τις κριτικές των αναγνωστών δεν οδηγεί πουθενά.
Πρέπει να διαχωρίζετε το τι δουλειά έχετε κάνει εσείς από το αποτέλεσμα. Σας πληροφορώ ότι κι εγώ έχω κάνει απίστευτα κουραστική δουλειά για να γράψω κάτι που δεν είχε καμία απολύτως ανταπόκριση. Η προσπάθεια και το αποτέλεσμα είναι διαφορετικά πράγματα...

Ο La Pelle Noir είπε...

Συμφωνώ ότι το αποτέλεσμα δεν δικαιώνει πάντα τις προσπάθειες.Ωστόσο προσωπικά δεν νομίζω πως προσβλήθηκα ούτε πως προσέβαλα εσάς κ. Παπαδολιά ή τον κ. Πανόπουλο.
Και εν πάσει περιπτώσει δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου σε ότι αφορά σε εσάς και στον κ. Πανόπουλο. (Εν αντιθέσει με κάποιον άλλον που τον προσβάλλω και του το λέω κατάμουτρα).
Κριτικές ακούμε καθημερινά και οπωσδήποτε δεν είστε ο πρώτος που μας κάνετε. Δεν έκανα προσωπικούς χαρακτηρισμούς.
Είπα την άποψή μου για ένα θέμα τεκμηριωμένα. Στο blog σας η αντιμετώπιση των δύο περιοδικών είναι σαφέστατα άνιση και στο μέγεθος των κειμένων και στον χρόνο που γράφονται και επί της ουσίας.
Δεν βγήκα να το πω ποτέ γιατί δεν με απασχολεί, απλά έτυχε να το δω, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν έχω άποψη.
Ούτε έχω την απαίτηση να είστε αντικειμενικός. Ο καθένας λέει τη γνώμη του. Κι εγώ τη δική μου τεκμηριωμένα.

Οψεις και απόψεις !!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας. Στα εφτά, Ναπολέων. Οι φιλοδοξίες μου δεν έπαψαν ποτέ να μεγαλώνουν.

Σαλβαδόρ Νταλί