Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Πατρίκιος Κωστής – Ο γιος του ανέμου

Τον γνωρίσαμε σερβίροντάς μας κουπάτο Ελληνικό καφέ με αφοπλιστικό χαμόγελο.
Συνεχίσαμε να τον απολαμβάνουμε στο θέατρο με το« Σεσουάρ για δολοφόνους», με αποκορύφωμα το θρυλικό « Παρά πέντε».
Δεν αποχωρίζεται το αγαπημένο του νησί την Ανδρο και την enduro μηχανή του.
Είναι ο καλός γείτονας της διπλανής πόρτας, πρόθυμος, εργατικός και προσιτός.
Προέρχεται από μια δεμένη οικογένεια κι έχει ένα ονειροπόλο βλέμμα που ξεκινάμε να εξιχνιάσουμε και σήμερα έχει τα γενέθλιά του.Σας τον γνωρίζουμε με αποσπάσματα μιας συνέντευξής του που μας έδωσε για το περιοδικό «Αστρόπολις».
Είχα την τύχη να συμμετέχω στην θεατρική ομάδα του ιδιωτικού σχολείου όπου πήγαινα.
Υπήρχε μια επισημότητα σε κάθε παράσταση κι αυτό ήταν το κίνητρο για να γίνω ηθοποιός.
Τελειώνοντας το λύκειο και αφού πήγα στρατό, φοίτησα στη Σχολή Βεάκη κι έπειτα ήρθαν τα υπόλοιπα.


Θα ήθελα μια εμπειρία στην Επίδαυρο. Αυτή η ενέργεια που ανταλλάσσεται σε τέτοιους χώρους, σε συνδυασμό με αυτού του είδους ρόλους είναι μια εμπειρία που θα ήθελα να βιώσω.

Στη σειρά «Παρά πέντε» το νευρικό γέλιο ήταν μόνιμο ειδικά με τον Γεράσιμο, τον άλλο «κακό» της υπόθεσης.
Είχα εφεύρει μια τακτική για να αντιμετωπίσω το γέλιο. Στην κρίσιμη σκηνή σκεφτόμουν κάτι που με προβλημάτιζε πολύ και έτσι κατάφερνα να συγκεντρώνομαι σε αυτό και να ξεχνάω τα όσα διαδραματίζονταν μπροστά μου.
Για παράδειγμα όταν η Θεοπούλα με βάραγε με τη μυγοσκοτώστρα σκεφτόμουν κάτι ανάλογο.
Σε άλλη μια σκηνή που η Ζουμπουλία σε έναν ξεκαρδιστικό της μονόλογο με τάιζε μπάμιες ήταν η ιδανικότερη λύση για να μη γελάω μια και οι μπάμιες ήταν και σκληρές και άγευστες.
Γενικότερα υπήρχε πολύ γέλιο σε απίστευτα επίπεδα και χρονική διάρκεια.

Πιστεύω πως ο στόχος της δόξας ή του πλούτου σε αποξενώνει από τη συναισθηματική συνείδηση.
Το κυνήγι τους με κάνει να αισθάνομαι άβολα. Διεκδικώ, αλλά έχω την τάση να παραχωρώ στον καλύτερο.

Δεν μου αρέσει η προβολή. Είμαι ήσυχος και αναπαυμένος στη γωνιά μου.
Θεωρώ τον ευατό μου ειλικρινή και διάφανο σε ότι αφορά τις σχέσεις μου με τους άλλους.
Μιλάω ευθέως και ζητάω να μου απαντάνε ευθέως.
Με τρελαίνει η αδικία και αν αδικήσω κάποιον είναι πάντα άθελά μου και επιθυμώ να έρθει να μου το πει.
Θα έλεγα πως είμαι εσωστρεφής, με όσους δεν γνωρίζω καλά δεν ανοίγομαι εύκολα, αλλά είμαι κοινωνικός και σκορπάω χαιρετούρες από καρδιάς.
Θεωρώ το σεβασμό στις ανθρώπινες σχέσεις πολύτιμο προτέρημα.
Αγαπώ την οικογένειά μου, έχω άλλους δύο μικρότερους αδερφούς και συντηρώ κάποιες αρχές.
Η ζωή στην Αθήνα δεν μου αρέσει. Είναι απρόσωπη και πολύ τσιμεντένια. Φεύγω όποτε μπορώ και πάω στην Ανδρο, εκεί ανανεώνομαι και επιστρέφω...

Πάντα υπάρχει ελεύθερος χρόνος γιατί θέλω να υπάρχει.
Θα γίνω γραφικός, αλλά συμπυκνώνω τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, παίρνω το καράβι και πάω στην Ανδρο. Κάτω από όλες τις καιρικές συνθήκες και τις εποχές.
Μου αρέσει να πηγαίνω βόλτα με φίλους στα βουνά με τις μηχανές μας, με ένα σκαφάκι που έχω, μου αρέσουν τα θαλάσσια σπορ, να φυτεύω διάφορα λουλούδια, δέντρα, να τα περιποιούμαι, θα μπορούσα να ζήσω για πάντα εκεί, κάνοντας περιπολίες για φωτιές και μαθαίνοντας θέατρο σε μικρά παιδιά.
Στην Αθήνα περιορίζομαι σε ουζερί, ταβέρνες, βόλτες σε βουνό και θάλασσα, σε μαγαζιά φίλων και σινεμά.

Δεν γνωρίζω πολλά για την αστρολογία. Τη σέβομαι όμως σαν κάτι άγνωστο και ανεξερεύνητο για μένα.
Ρωτάω το ζώδιο των άλλων, αλλά δεν πιστεύω πως μπορεί να δεις τη ζωή σου μέσα από αυτή, πιστεύω όμως πως μπορείς να τη συμβουλευτείς.


Σκορπιός με ωροσκόπο Αιγόκερο και Σελήνη στον Αιγόκερο.Λαμβάνοντας υπ΄ όψιν και τους 4 πλανήτες στον Σκορπιό, η εικόνα του αυστηρού, εσωστρεφή και διεισδυτικού ανθρώπου, αρχίζει να διαγράφεται.
Πέρα από αυτήν την εικόνα όμως, ο Πατρίκιος έχει μια χαρισματική όψη που του χαρίζει και θα του χαρίζει στο μέλλον, μόνο χαμόγελα και δώρα.
Ο Ηλιος του στον 10ο οίκο βρίσκεται σε εξάγωνο με το Δία από τον 8ο.
Ο Δίας βρίσκεται σε σύνοδο με το Βόρειο Δεσμό που με τη σειρά του βρίσκεται σε εξάγωνο με τον Ηλιο.
Αυτή και μόνο η όψη, δηλώνει πόσο τυχερός μπορεί να είναι και πόσο η ζωή έχει αποφασίσει να τον κάνει να ξεχωρίζει με ότι καταπιάνεται.



Ο κυβερνήτης των 5ου και 10ου οίκων του η Αφροδίτη, βρίσκεται σε σύνοδο με Ουρανό και σε εξάγωνο με τη Σελήνη του, κινητοποιώντας τα πράγματα και την καθημερινότητά του με ξαφνικό και απρόσμενο τρόπο.
Ο Αρης στο Λέοντα από τον 8ο οίκο παράλληλα με το τρίγωνο με τον Ποσειδώνα του δίνει θεατρικότητα και εμβάθυνση, ενώ το εξάγωνο με τον Πλούτωνα δίνει τη μετρημένη συμπεριφορά και τα σταθερά του βήματα.


Το τετράγωνο του Αρη με την Αφροδίτη και τον Ουρανό είναι η ώθηση για μια διαρκή αναζήτηση, ξεσηκώνοντας ενίοτε το ήπιο δυναμικό του.


Ο Ερμής σε σύνοδο με Ουρανό στο Σκορπιό, τον κάνει να ελίσσεται αθόρυβα και αποτελεσματικά.
Το 2009 το πέρασμα του Δία από τον 2ο οίκο του στον Υδροχόο θα φέρει πολλές οικονομικές και επαγγελματικές εκπλήξεις.


Το τετράγωνο του διελευστικού Δία με Ηλιο, Αφροδίτη, Ερμή και Ουρανό (κυβερνήτη του 2ου οίκου) και σε αντίθεση με Αρη και Δία πρέπει να του επιστήσει την προσοχή στις επιλογές του και στη διαχείριση των χρημάτων που θα αποκτήσει.
Οι ευκαιρίες θα είναι τόσες πολλές, που μόνο η σύνεση θα τις αναδείξει προς όφελός του.

Κατερίνα Σαλωνίκη

4 σχόλια:

CHI είπε...

Οσο διαβάζω τη συνέντευξη επιβεβαιώνω αυτό που μου βγάζει αυτός ο άνθρωπος, ότι δηλαδή κάνει τη δουλειά του απλά και ήσυχα χωρίς να θορυβεί γύρω από το όνομά του. Μου αρέσει σαν παρουσία, λίγο περισσότερο παραστατικός να ήταν στο παίξιμό του θα ήθελα.
Χρόνια του Πολλά λοιπόν.

Laplace είπε...

καλημερα σας Συμμοριτες!
πολυ καλο αφιερωμα!μπραβο σας!
εξαιρετική δουλεια!
πολυ καλος ηθοποιος,συμπαθεστατος!
Χρονια του πολλα!!!!

Raven είπε...

Καταρχή εύχομαι και εγώ χρόνια του πολλά και ευτυχισμένα!
Σαν ηθοποιό τον βρίσκω απλώς συμπαθητικό, πιστεύω πως έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του... Σαν προσωπικότητα, φαίνεται πως είναι όλα αυτά που λέει και μπράβο του!

Πολύ καλή ανάλυση και ανάρτηση :)

Φιλιά!

καψοραχη είπε...

το ξερουμε το παιδι....εχει γινει πατριωτακι κι αυτο!