Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Η ΣΕΛΗΝΗ ΣΤΑ 12 ΖΩΔΙΑ


Σελήνη – Σεληνούλα μου και πού να σε χωρέσω
Η μυστήρια γυναίκα που ακούει στο όνομα Σελήνη έχει δύο όψεις, μία σαγηνευτική και μία τρομακτική. Γι αυτή γράφτηκαν χιλιάδες τραγούδια, που αναφέρονται στη δισυπόστατη φύση της, ενώ εκατομμύρια μάτια ανά τους αιώνες στρέφουν το βλέμμα τους επάνω της, κάθε φορά που ακτινοβολεί το φως της.Η επίδρασή της στην καθημερινότητά μας είναι άμεση και καθοριστική, παίρνοντας τις ιδιότητες των ζωδίων που επισκέπτεται.
Ας δούμε πώς χρωματίζεται σύμφωνα με τα ζώδια και πώς μας επηρεάζει.

Σελήνη στον Κριό
Σηκώνομαι ευδιάθετος, απολαμβάνω τον καφέ μου στα γρήγορα γιατί έχω πολλά να κάνω και ξεκινάω με χαρά και πάντα ενθυμούμενος τη ρήση «Το γοργόν και χάριν έχει».
Βάζω φτερά στους ώμους και τρέχω να προλάβω με αυτοπεποίθηση καρδινάλιου, να ψωνίσω, να καθαρίσω τον κήπο, να κρεμάσω το καινούργιο φωτιστικό, να πάω το σκυλί στο γιατρό, το αυτοκίνητο για βενζίνη και πλύσιμο για να λάμπει, μετά να πάω στην προπόνηση του box για να εκτονωθώ, να πάρω την Έλενα τηλέφωνο για μία συναρπαστική βραδιά, αλλά δυστυχώς στο δρόμο για το βενζινάδικο τράκαρα!
Η ορμητικότητα και ο ενθουσιασμός που προκαλούνται από αυτή τη θέση της Σελήνης, χρειάζονται προσοχή ώστε να μην κοπούν απότομα τα πολύχρωμα φτερά, αντικαθιστώντας α τον καφέ με ένα ρόφημα βαλεριάνας και την υπερβολική σιγουριά με έναν φορητό μετρητή αδρεναλίνης.
Λέξεις κλειδιά: Ορμητικότητα, ενθουσιασμός, παρορμητισμός, ταχύτητα, αυτοπεποίθηση, γυμναστήριο, υπερβολή, απερισκεψία, push ups.
Σελήνη στον Ταύρο
Θα προσπαθήσω να σταθώ στη στάση του λωτού ηρεμώντας απέναντι από το αναμμένο stick, ανασαίνοντας βαθιά κάθε 3 λεπτά.
Έπειτα πρέπει να πάω στην τράπεζα να καταθέσω τη δόση του δανείου, να αλλάξω τη διακόσμηση του σαλονιού και πριν πάω στην έκθεση στη gallery, να μαγειρέψω για να απολαύσω το φαγητό μου.
Θέλω να συλλογιστώ με την ησυχία μου ξαπλωμένη στον καναπέ για τα οικονομικά μου και τις αγορές που πρέπει να κάνω με σύνεση.
Ναι, αλλά πέρασαν 2 μέρες και οι προσφορές εξανεμίστηκαν από άλλους επιτήδειους, η δόση δεν θα μπει γιατί θα χρειαστούν τα χρήματα για άλλο σκοπό και ο πίνακας που σας άρεσε στη gallery δεν θα σας περιμένει.
Η υπομονή δεν είναι φρούτο που παραωριμάζει πάνω σε ένα ανάκλιντρο, χρειάζεται και η δράση, που εν προκειμένω είναι η έγκαιρη κατανάλωσή της.
Λέξεις κλειδιά: Σταθερότητα, αισθητική, διακόσμηση, οικονομικά, μαγειρική, συνέπεια, υπομονή, ραθυμία.
Σελήνη στους Διδύμους
Έκλεισα το εισιτήριο για Παρίσι τόσο φθηνά, που από τη χαρά μου διάβασα και το υπόλοιπο κεφάλαιο από το μυθιστόρημα που βασάνιζα τόσο καιρό.
Πήγα επιτέλους και στο διευθυντή και απαρίθμησα τα αιτήματά μου, τηλεφώνησα σε πάμπολλους πελάτες και κανόνισα ραντεβού, ενώ παράλληλα διαπραγματεύτηκα κι εκείνη την ξύλινη κρεβατοκάμαρα.
Ο κολλητός μου με πέτυχε σε εγκεφαλική αναγέννηση και τον συμβούλεψα άριστα.
Η επικοινωνιακή άνθιση της Σελήνης σε αυτό το ζώδιο διεγείρει τον αυθορμητισμό και την τάση διεκπεραίωσης, δημιουργώντας μια πνευματική ανάταση.
Λόγω του ότι το μυαλό απλώνει παντού πλοκάμια αν πραγματοποιηθούν τα μισά από όσα κανονίστηκαν, θα πρέπει να κεράσουμε ένα τσίπουρο τον Ερμή που μέσα στο πυκνό χιόνι, μας έδωσε έλκηθρο για να αντιμετωπίσουμε την αστάθεια και την αβεβαιότητα της Σεληνιακής αυτής θέσης.
Λέξεις κλειδιά: Επικοινωνία, ταξίδια, συγγραφή, πνευματική διέγερση, διεκπεραίωση, μεταφορικό μέσο, ετοιμολογία, οξύτητα αντίληψης, αστάθεια, επιπολαιότητα.
Σελήνη στον Καρκίνο
Σήμερα αποφάσισα να αντικαταστήσω το βρεγμένο χαρτομάντιλο με αναμμένα κεριά και ένα ρομαντικό γεύμα, καλώντας το αγαπημένο μου πρόσωπο για να του δείξω πόσο το αγαπώ και να λυθούν οι παρεξηγήσεις. Η αγάπη είναι ανάγκη που πρέπει να βρει τη διέξοδό της γι αυτό χωρίς εγωισμούς θα την αναδείξω.
Πριν αρχίσω τις ετοιμασίες, πέρασα και από τη μαμά μου να της αφήσω λουλούδια, νιώθω τύψεις κάθε φορά που της μιλάω απότομα.
Το γεύμα βρήκε τη θέση του στο στομάχι, αλλά η υπερευαισθησία που προκαλεί η Σεληνιακή αυτή θέση με τη φιμωμένη λογική, μετέτρεψε το σκηνικό σε βραζιλιάνικο μελό.
Λύση δεν βρέθηκε στα φλέγοντα θέματα, που η συναισθηματική κουβέρτα δεν είναι αρκετή για να σβήσει.
Στη Σεληνιακή αυτή θέση, ο συναισθηματισμός δεν πρέπει να χρειάζεται πάνες ακράτειας.
Λέξεις κλειδιά: Συναίσθημα, οικογένεια, υπερευαισθησία, γκρίνια, αποκατάσταση σχέσεων, συλλογές, αλλαγές διάθεσης.
Σελήνη στο Λέοντα
Ξεκινάω με μια περιπολία στη ντουλάπα μου, διαλέγω την πιο glamour ενδυμασία και κλείνω εισιτήριο για το θέατρο, αφού πρώτα περάσω από το κομμωτήριο για να στυλιζάρω το μαλλί.
Η θεατρική παράσταση ήταν τέλεια αλλά για τον διπλανό μου την έκλεψε το δικό μου παρουσιαστικό, αφού με φλέρταρε επίμονα κάθε φορά που άναβαν τα φώτα, μέχρι το τέλος.
Η διάθεσή μου έμοιαζε με την ταινία «Μια βραδιά στο Notting Hill» αναπολώντας τους διαλόγους στο φλερτ του Hugh Grant με την Julia Roberts.
Στο φαντασμαγορικό δείπνο που ακολούθησε, δεν παρέλειψα να υπάρχει στο τραπέζι το επιδόρπιο των επαγγελματικών μου στόχων.
Ο δυναμισμός αυτής της Σεληνιακής θέσης σε συνδυασμό με τις ψυχαγωγικές της εκφάνσεις, είναι πράγματι απολαυστικά.
Λέξεις κλειδιά: Γενναιοδωρία, χόμπι, δραστηριότητα, ψυχαγωγία, έρωτες, φλερτ, επαγγελματικές ευκαιρίες, θεατρικότητα, αλαζονεία, εγωκεντρισμός.
Σελήνη στην Παρθένο
Ο λογιστής ακόμα δεν με πήρε τηλέφωνο για να τακτοποιήσουμε τις εκκρεμότητες που του είχα πει.
Ευτυχώς τον βρήκα και μέχρι να έρθει έχω χρόνο να βάλω σε τάξη το γραφείο μου, τα χαρτιά της εφορίας, να καθαρίσω γιατί μου έλειψε η μυρωδιά της λεβάντας, να τακτοποιήσω σε σειρά τα παπούτσια στην παπουτσοθήκη και να μπω και στο internet να ψάξω το διαιτολόγο, που τόσο καιρό λέω να επισκεφτώ.
Συγκεντρώνομαι στη λεπτομέρεια και οργανώνω όσο καλύτερα μπορώ τις μέρες μου ώστε να απαλλαγώ από τις συσσωρευμένες ευθύνες, τονώνοντας παράλληλα και τον οργανισμό μου.
Μην το παρακάνουμε όμως και αδειάσουμε τα κουτιά των βιταμινών και της αλόης από τα φαρμακεία, γιατί η φύση της Σελήνης στην Παρθένο δεν καταπίνει την αταξία, ακόμα και σε μορφή ευεξίας.
Λέξεις κλειδιά: Οργάνωση, ανάλυση, λεπτομέρεια, κριτική σκέψη, έναρξη δίαιτας, αποτοξίνωση, διευθέτηση εκκρεμοτήτων
Σελήνη στο Ζυγό
Σε φώναξα να έρθεις από το σπίτι για να συνεχίσουμε το project.
Η συνεργασία μας είναι πολύ αρμονική και αν διαπληκτιστήκαμε κάπου δεν είναι σπουδαίο, οι διαφωνίες συνθέτουν εποικοδομητικό αποτέλεσμα.
Συγνώμη και για τα συνεχή τηλεφωνήματα, αυτές τις μέρες τυγχάνω ιδιαίτερης κοινωνικής έξαρσης, όλοι κάτι προτείνουν και είναι αρκετά δελεαστικό για μένα.
Η διπλωματία αυτής της Σεληνιακής θέσης κάνει τους άλλους να ανταποκρίνονται αδιαμαρτύρητα, ενώ παράλληλα το επικοινωνιακό διπλωματικό ταλέντο, τοποθετεί και ένα λουλούδι στο βάζο για το σύντροφο, που κατσαδιάστηκε εχθές.
Η Σελήνη στο Ζυγό ισορροπεί όσο ένα δίωρο πρόγραμμα pilates, αναπτύσσοντας την αίσθηση της αρμονίας.
Επιλύονται δίκαια τα θέματα που έχουν προκύψει, ενώ είναι ιδανική θέση για τους αγοραστές των μονόπετρων και τη συνοδεία της πρότασης γάμου.
Λέξεις κλειδιά: Συντροφικότητα, συνεργασίες, ισορροπία, αρμονία, διπλωματία, σύμπτυξη σχέσεων, δικαστήριο, επιμονή.
Σελήνη στο Σκορπιό
Δυστυχώς δεν απέδωσα σωστά στο προχθεσινό δίλημμα να μείνω σπίτι να συγκεντρωθώ ή να πάω στο περιβόητο πάρτι, διαλέγοντας το δεύτερο.
Γοητεύτηκα από τον πολλά υποσχόμενο μελαχρινό και ακόμα περιμένω τηλέφωνο.
Είμαι σε ένταση και από το μυαλό μου περνάνε μαύρες σκέψεις ζήλιας και θυμού, ενώ οι φίλες μου αντί να με ακούσουν πήγαν για καφέ, εξάπτοντας την κτητικότητά μου.
Περίεργα τα συναισθήματα των ημερών αυτής της θέσης της Σελήνης, η οποία δημιουργεί αναστάτωση και σκιές στην εσωτερική μας ηρεμία.
Οι νέες γνωριμίες καταλήγουν συχνά να μοιάζουν με σκιάχτρα, αλλά και χωρίς αυτή τη μορφή, έχουν τη στάμπα του εφήμερου.
Η Σελήνη στον Σκορπιό δίνει την ευκαιρία για διαλογισμό και εσωτερική απομόνωση, που είναι πιο ωφέλιμα από την επιβάρυνση με ένα γλέντι, όπως θα ανακαλύψουμε στο φινάλε.
Λέξεις κλειδιά: Κτητικότητα, μπελάδες, αρνητικές σκέψεις, σεξουαλικότητα, πάθη, νευρικότητα, εσωτερική απομόνωση, διαλογισμός.
Σελήνη στον Τοξότη
Ε ρε γλέντια!! Που θα έλεγε και ο αείμνηστος Ευγένιος Σπαθάρης μέσα από τη φιγούρα του αγαπητού καραγκιόζη.
Φοράω τα πιο καλοκαιρινά χρώματα μέσα στο καταχείμωνο, έχω ένα χαμόγελο αισιοδοξίας και χαράς και νομίζω πως ο superman με περιμένει στο ασανσέρ για να με ταξιδέψει.
Περνάω από το συμβολαιογράφο να κανονίσω επιτέλους τη διαδικασία της αποδοχής εκείνης της κληρονομιάς, καταθέτω τα χαρτιά μου στα 40 μου για την αποδοχή της φοίτησής μου στο ανοιχτό πανεπιστήμιο, προγραμματίζω συνάντηση για την εκμάθηση Judo σε ιδιαίτερα μαθήματα, νιώθω πολύ τυχερός γιατί όλα έμοιαζαν σαν να με περίμεναν και κανονίζω τη βραδινή μου διασκέδαση, αφού πρώτα έχω επισκεφτεί ένα χαμάμ.
Η Σελήνη στον Τοξότη πέρα από αισιοδοξία, χαρίζει και μια Ινδιάνικη κούκλα καλής τύχης, την οποία το φιλοσοφικό του πνεύμα θα χρησιμοποιήσει δεόντως.
Αν η υπερβολή καταφέρει να μην αποχρωματίσει τις μέρες, είναι ίσως η καλύτερη θέση της Σελήνης.
Λέξεις κλειδιά: Κέφι, αισιοδοξία, φιλοσοφία, στοχασμός, διασκέδαση, πολεμικές τέχνες, σωματική ενέργεια, ταξίδια, καλοτυχία, επέκταση.
Σελήνη στον Αιγόκερω
Ξαφνικά στέγνωσα πιο πολύ και από το ρούχο που ξέχασα κοκαλωμένο στο καλοριφέρ.
Η διάθεσή μου έπεσε και μη με πιέζεις με την καλοσυνάτη παρουσία της Τζενούλας γιατί δεν έχω όρεξη για αβρότητες, ακόμα και αν με ενδιαφέρει πολύ η επαγγελματική της πρόταση.
Είναι ο μόνος λόγος για να έρθω σε αυτό το ανούσια επιτηδευμένο εστιατόριο, ακόμα και αν παραδεχτώ πως έχει καλό φαγητό και σέρβις, αλλά όπως ξέρεις η σχέση μου με το φαγητό παραμένει τυπική.
Η ψυχρή διάθεση αυτής της θέσης μπορεί να φτάσει σε ακρότητες συμπεριφοράς γινόμενοι πιο ξινοί και από το λεμόνι.
Η αφοσίωση στον στόχο και η συνέπεια είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα, στα μόνα που μπορεί να υποκύψει η ελαχιστοποιημένη κοινωνικότητά μας.
Τα συναισθήματα ωχριούν μπροστά στις πρακτικές ανάγκες και η μόνη συνοδεία που ευχαριστιόμαστε είναι ίσως ένα ποτήρι margarita με διπλάσιο αλάτι.
Λέξεις κλειδιά: Μελαγχολία, πρακτικότητα, λογική, επαγγελματικά, ανάδειξη στόχων, πίεση, απώθηση, φιλοδοξία, αυστηρότητα.
Σελήνη στον Υδροχόο
Τελικά δεν είναι ο καθρέφτης στον τοίχο που κάνει μονότονο το διάκοσμο.
Είναι ο διάκοσμος που χρειάζεται ανανέωση και αυτό θα πράξω πολύ σύντομα.
Ας πάω από το cafe που περιμένουν τα παιδιά, αργότερα για ένα μπασκετάκι και μετά να απολαύσω και εκείνη την πικάντικη, που με κοιτάζει πονηρά κάθε φορά που περνάω.
Φυσικά και δεν διακινδυνεύω τη σχέση μου, είναι αρκετά ανεξάρτητη για να χρειάζεται κάτι τέτοιο, μόνο αν πρόκειται για καινούργια φίλη, θα τη συμπεριλάβω στις επαφές μου.
Στο δρόμο άλλαξα γνώμη και πήγα να αγοράσω έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, μια που είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοια αγορά και συνεχώς την πάω πίσω ένεκα άλλων.
Δεν περίμενα να ανάψει το κινητό από τις κλήσεις των άλλων και εκνευρίστηκα γιατί δεν λειτουργώ με πίεση. Η ανάγκη μου να ανανεωθώ είναι μεγαλύτερη από τις επιθυμίες των άλλων. Η Σελήνη στον Υδροχόο είναι ανατρεπτική με πολλά απρόβλεπτα, τάσεις για ξαφνικές αλλαγές και αναθεωρήσεις και καθόλου επιθυμητή φίλη, για όσους αρέσκονται στα πειθαρχημένα κοτσιδάκια.
Λέξεις κλειδιά: Ομαδικότητα, απρόβλεπτη συμπεριφορά, ανανέωση, ηλεκτρονικές συσκευές, νέες εμπειρίες, φιλίες, ανατροπές.
Σελήνη στους Ιχθείς
Γιατί δεν θέλεις να έρθεις μαζί μας; Eχουμε προσκλήσεις για μια συναυλία που άλλοι θα παρακαλούσαν να έβρισκαν ακόμα και ένα ακριβό εισιτήριο.
Μη δίνεις τόση σημασία σε ένα όνειρο ώστε να το αφήνεις να σου αλλάζει το πρόγραμμα.
Αν η διαίσθησή σου βγει αληθινή και τον δεις με καινούργια, ακόμα καλύτερα για να το συνειδητοποιήσεις.
Εντάξει σε αφήνουμε, είσαι συναισθηματικά φορτισμένη και έχεις ανάγκη να μείνεις μόνη.
Ίσως φταίει και ο χθεσινός καβγάς με την αδερφή σου, που σου είπε πως το συναίσθημά σου την καταπιέζει. Όλο αυτό σου δημιουργεί ανασφάλεια, αν ονειρευτείς στο δικό σου κόσμο θα επανέλθεις πάλι δριμύτερη.
Η θέση αυτή της Σελήνης μας εγκλωβίζει, κάνοντάς μας συναισθηματικά ευάλωτους, ειδικά αν υπάρχει λόγος. Τις μέρες αυτές μπορούμε να καταφύγουμε σε μια τρυφερή αγκαλιά, μία ρομαντική και απλοϊκή βόλτα, με την προϋπόθεση να μην δούμε τους άλλους σαν λούτρινα που απορροφούν την κλάψα μας.
Λέξεις κλειδιά: Ανασφάλεια, διαίσθηση, όνειρα, ποτό, συναισθηματική φόρτιση, yoga, μεταβλητότητα, καταφύγιο, περίσκεψη.
Δημοσιευμένο στο http://www.astrology.gr/
Για το astrology.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: