Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Humphrey Bogart - Δε με νοιάζει το τομάρι μου, θέλω μόνο να το απολαύσω.


ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΖΩΔΙΩΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

Χρόνια Πολλά στους ΑΙΓΟΚΕΡΟΥΣ που θριάμβευσαν με την παρουσία τους στο blog.


Πριν όμως δεν θα μπορούσαμε να μην βάλουμε αφιέρωμα σε έναν Θεό του κινηματογράφου που ακούει στο όνομα
«Humphrey Bogart».

Γεννήθηκε στις 25/12/1899 στις 1.30 το μεσημέρι στη Νέα Υόρκη.

Αιγόκερως με ωροσκόπο Ταύρο και Σελήνη στο Ζυγό.
Η ζωή του είχε πολλές διακυμάνσεις και υπήρξε άμεσα συνυφασμένη με το αλκοόλ.
Ο Ποσειδώνας βρίσκεται σε αντίθεση με τον Κρόνο στον τονισμένο 8ο οίκο πάνω στον άξονα των Δεσμών της Σελήνης, όπου ο Κρόνος είναι σε σύνοδο με τον Ηλιο. Η πνευματώδης συμπεριφορά του αλλά και ο αυτοσαρκασμός του οφείλονται στην αντίθεση Ερμή - Πλούτωνα με τον Ερμή στον Τοξότη.
«Οι γονείς μου τσακώνονταν», είχε πει ο «Bogart», «κι εμείς, τα παιδιά, σκεπάζαμε τα αυτιά μας με τις κουβέρτες για μην τους ακούμε. Οι γονείς μου έμειναν μαζί για χάρη των παιδιών και γιατί ήταν καθωσπρέπει».
Ο Ηλιος σε σύνοδο με Κρόνο και με Αρη είναι σε τετράγωνο με τη Σελήνη του στο Ζυγό. Η θέση αυτή της Σελήνης συναντιέται σε ωροσκόπια αλκοολικών, όταν ασφαλώς συνάδει και το υπόλοιπο ωροσκόπιο, όπως στην περίπτωση του «Bogart».
Από την άλλη δείχνει έναν αυστηρό πατέρα και καθωσπρεπική οικογένεια, με πολλά εσωτερικά προβλήματα και καυγάδες.

Οι γνωριμίες του με τους «Spencer Tracy», και «John Houston» ήταν καθοριστικές και τους ένωνε η περιπέτεια, το αλκοόλ και το μανιώδες κάπνισμα.
Με τις γνωριμίες αυτές άρχισε και η καριέρα του σαν ηθοποιός, πριν την οποία είχε αλλάξει πολλές δουλειές.
Υπήρξε εξαιρετικός ερμηνευτής και στους ρόλους του αποτύπωνε το πάντα γνώριμο και αναπόσπαστο κομμάτι της ύπαρξής του, που ήταν το αλκοολικό του βλέμμα.
Ο «Bogart» τιμήθηκε με "Οσκαρ" και έγινε διάσημος από τον κυβερνήτη του ωροσκόπου την Αφροδίτη, που βρίσκονταν στο μεσουράνημα σε εξάγωνο με τον γωνιακό Δία.
Παντρεύτηκες 4 φορές με τις 3 πρώτες γυναίκες να ακροβατούσαν στην παράνοια και χωρίζοντας εκρηκτικά.

Ωσπου ήρθε η 25 χρόνια νεότερη
«Lauren Bacall» ο απόλυτος έρωτας, με την οποία απέκτησε 2 παιδιά.
Οι ξαφνικοί και περιπετειώδεις χωρισμοί του, φαίνονται από τον Δία στον 7 οίκο, αλλά και τον Ουρανό εκεί, σε αντίθεση με τον Πλούτωνα.
Ο ερχομός της Bacall θα έμοιαζε σαν λύτρωση για τον καθένα που ζούσε τη ζωή του. Η "Bacall" λάτρεψε τον "Bogart" κι εκείνος επίσης, όχι όμως τόσο ώστε να θυσιάσει ούτε σπιθαμή από τις κακές του συνήθειες. Πέθανε από καρκίνο του οισοφάγου στις 14/1/1957. Ο ίδιος έκανε ό,τι μπορούσε για να προκαλέσει τον θάνατο. Δεν ήταν μόνο τα 5 πακέτα «Chesterfield» που κάπνιζε καθημερινά, ούτε τα επικά μεθύσια με τον «Sinatra», τον «Houston» και τον «Tracy». Ήταν κυρίως η άρνησή του να επισκεφτεί γιατρό και να υποβληθεί σε οποιαδήποτε θεραπεία, ενώ ο καρκίνος τον κατέτρωγε από μέσα. Όταν πέθανε ήταν-δεν ήταν 35 κιλά. Πώς όμως να μη λατρέψει κανείς την εξωτερική και εσωτερική ομορφιά της «Bacall» που κουβαλούσε τόσο διακριτικά και έναν αφοπλιστικότατο «Bogart» που καθώς πέθαινε από τις καταχρήσεις αποκορύφωσε τον αυτοσαρκασμό του με τη φράση:
«Γαμώτο, δεν θα έπρεπε ποτέ να το γυρίσω από το ουίσκι στο μαρτίνι»।
Κατερίνα Σαλωνίκη

11 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

Μπράβο Σας,μου άρεζε υπερβολικά ο Η.Bogart,και κυρίως ΣΤΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΖΑΜΠΛΑΝΓΚΑ!Τα περισσότερα από τη ζωή του ΔΕΝ τα γνώριζα.Αλλά νομίζω πως άξιζε τον κόπο να τα πληροφορηθώ καθότι ΑΙΓΟΚΕΡΟΣ....
με ΟΛΑ τα συμπαρομαρτούντα Του!Αναμένω τα αποτελέσματα ως και κάτι που μου υποσχεθήκατε σχετικά με τους ωροσκόπους τόσο της γυναίκας μου όσο και το δικό μου!Χριστόδουλος στη Καβάλα 8-1-1940 ώρα 8 το πρωί!Ασπασία στη Καβάλα 7-2-1947 ώρα 1.45 μεσημέρι!Ευχαριστώ θερμά....

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χρόνια σας Πολλά

"που μας έχετε κάνει link χωρίς να το ζητήσουμε από κανέναν."

Μα είναι δυνατόν;
Ποτέ δεν θα έκανα link σε κάποιον που θα μου το ζητούσε... είμαι λάθος;

φιλιά

Γραφεας Πεζικου είπε...

ελιτσα:Είστε λίγο σκληρή,Γιατί? -Ας πούμε ότι εγώ Σας το ζητάω.....

καψοραχη είπε...

ειναι κατι αρσενικα που μπαινουν στο χωρο και ο αερας πιεζεται...που χωρις να τους εχεις δει το εχεις νιωσει οτι ηρθαν...λες και μεταφερουν εναν ηλεκτρισμο που διαχεεται...που δεν ειναι ομορφοι με την κλασικη εννοια αλλα εμεις οι γυναικες κοβουμε φλεβες...που αμα τους ερωτευτεις πιο πολυ πονας παρα χαιρεσαι και ...σου αρεσει!
ετσι μου εκανε ο Μπογκαρτ....ηταν ενας απο αυτους πιστευω...


φιλια αστροπαιδα και τις ευχες μου!

anemona είπε...

χρονια πολλα.. συμμοριτες μου

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Εύα είπε...

χρονια πολλα και καλα,συμμοριτοπαιδα!
ο Μπογκυ,ε;σορρυ,εγω θα σταθω στη Λωρην...που ουρλιαζε στα φαραγγια για να αποκτησει αυτη τη φωνη...και θα σας πω οτι κι αυτη στο Μπογκυ...
αν με χρειαστεις σφυρα,υποθετω πως ξερεις πως σφυριζουν,ναι?ενωνεις τα χειλη και φυσας...απλά,σφύρα!
;-)

Phivos Nicolaides είπε...

Συμμοριτοχρόνια σας Πολλά!

AlexMil είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους σας και καλή χρονιά με πάθος, δημιουργία και κυρίως υγεία.

Bogart, είδωλο που ακόμη και σήμερα είναι αξεπέραστο.

τα λέμε

Blogger fan είπε...

χρονια πολλα καλη χρονια,να εχετε θγεια αγαπη και δυναμη.

erifili είπε...

Χρόνια πολλά παιδιά και Καλή Χρονιά. Λατρέυω τα φίλμ νουάρ,το κλασσίκό στύλ του Bogart, την υπέροχη Λωρήν Μπακώλ.Γεννήθηκα και εγώ 25/12, βλέπετε ήμουν Χριστουγεννιάτικος μποναμας, Βιαζόμουν να βγώ για να φάω την γαλοπούλα που γέμιζε η μητέρα μου.Όμως δεν πίνω ούτε καπνίζω.Πιστεύω πως θα μπορούσα να ήμουν μία καλή ηθοποιός ή μία πολύ καλή τραγουδίστρια. ΄Οταν όμως ήμουν νέα τα πράγματα ήταν τελειως διαφορετικά από σήμερα.Δεν υπήρχαν τόσες ευκαιρίες.Το απολαμβάνω το μπλόγκ σας.Αλήθεια πόσες ώρες του αφιερώνεται καθημερινά?