Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Depeche Mode - Οι μουσικοί σύντροφοι 3 γενεών και πάλι στην Ελλάδα


Οι «Depeche Mode» έρχονται να συναντήσουν ξανά τους φανατικούς τους ακροατές στο «Terra vibe» της Μαλακάσας στις 12 Μαίου.
Πέρσι 25.000 άτομα τους αποθέωσαν στην κυριολεξία, όπως είχε ξανασυμβεί στο Καλλιμάρμαρο πριν από 24 χρόνια (Αύγουστος 1985).
Τότε που οι «Clash» έφτασαν τελευταία στιγμή για να μην συναντηθούν με τους συμπατριώτες τους!

Μία μπάντα που δημιουργήθηκε από 4 παιδιά το 1981 και συνεχίζει με τους 3 από αυτούς, να δημιουργεί τα ίδια συναισθήματα και αντιδράσεις σε κάθε ηλικία στο άκουσμά τους.
Η ηλεκτρονική κατά βάση μουσική τους, έχει αγγίξει σε κάποια κομμάτια τα όρια της συμπαντικής μουσικής, με ψαγμένους στίχους και έμπνευση. (Get the balance right).
Με ευαισθητοποίηση στο περιβάλλον, την πολιτική και τον έρωτα, πάντα επίκαιροι και φρέσκοι.

Ωριμότεροι πλέον και εξωτερικά και εσωτερικά, άφησαν πίσω τις περιπέτειες που πέρασαν, μετά την κατάπτωση του «Gahan» από την τρελή του εξάρτηση από τα ναρκωτικά.
Από το 1981 έως σήμερα έχουν πουλήσει πάνω από 50.000.000 δίσκους.

Ο «Dave Gahan» με την ιδιαίτερη φωνή του είναι γεννημένος στις 9/5/1962 στις 5.00 το πρωί στο Chigwell της Αγγλίας.
Ο κιθαρίστας «Martin Gore» γεννήθηκε στις 23/7/1961 και ο κιμπορνίστας «Andrew Fletcher» στις 8/7/1961.
Το σημαντικό τους δέσιμο δεν είναι καθόλου τυχαίο αφού η Σελήνες τους σχηματίζουν όψεις μεταξύ τους, από τον Καρκίνο, τον Σκορπιό και τον Ταύρο αντίστοιχα.
Επίσης ανήκουν σε ζώδια του σταθερού σταυρού με σημαντικές όψεις με βαρείς πλανήτες πάνω στους πιο αργούς.

Σε όσους παρευρεθούν στη Μαλακάσα στις 12/5, ευχόμαστε Καλή ακρόαση και απόλαυση, διότι η μπάντα ξέρει να πλασσάρεται, σεβόμενοι τις δημιουργίες και το κοινό τους.

13 σχόλια:

Laplace είπε...

ωραια αναλυση!
δυστυχως δεν μαρεσουν :)
καλα να περασουν οσοι πανε!
καλο μεσημερι!! :)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Laplaceeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Δεν σου αρέσουν οι Depeche mode????
Γιατί παιδί μου, τους βρίσκεις πώς?

Laplace είπε...

Αστρο - Συμμορίτες δεν ξερω,δεν μαρεσει καθολου η μουσικη τους..
τους βρισκω κ λιγο εως πολυ φλωρους..
:P :P

Unknown είπε...

ααα εμένα μ'αρέσουν!!! και αμα μπορέσω θα είμαι εκεί!
φιλιάά και καλησπέρα :)

Raven είπε...

Και ναι, ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ!!!!

Φλώροι οι Depeche; Έλεος βρε ψαράκι, έχουν γράψει μουσική ιστορία οι άνθρωποι... Αχ αχ, εσείς τα αγοράκια! :Ρ

Φιλιά

Laplace είπε...

raven μου κ ο bowie κ ο boy george(χαριτολογωντας τον βαζω) κ ο τζον λενον εχουν γραψει ιστορια στην μουσικη..χαχα

το ενα δεν αναιρει το αλλο βρε..

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Να πάτε κορίτσια - τρελοκόριτσα και θα είναι πολύ καλά.
Γούστα είναι αυτά, απλά ερωτήθη ο Laplace από περιέργεια.....

fanny-banny είπε...

Τους λατρευω..
αλλα απο τον τραγελαφο του Μοναχου
στη συναυλια του Χατζηγιαννη-
ο οοποιος ηταν αξιολογος-
θα κοψω να πηγαινω γιατι μου
αφησε περιεργα κουσουρια...
γιουχαρω, αλλα οχι
το συγκροτημα..

Kassandra είπε...

Κι εμένα μου αρέσουν, δηλαδή τι μου αρέσουν, τρελαίνομαι τόσο που κι εγώ έχω το εισιτήριό μου και περιμένω να πάω.
Πολύ καλό συγκρότημα και μου θυμίζει και τις καλύτερες εποχές.

Γιωτα είπε...

Ειναι κορυφαιοι.... τελεια και παυλα.

KATSARIDIAS είπε...

ΠΑΡΑΚΑΛΩ

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Γεια σου katsaridia!
Λακωνικέ.

καψοραχη είπε...

ναι καλοι ειναι....εγω ομως Παπακωνσταντινου Βασιλακη και Σκορπιονς τον Ιουνιο περιμενω!!!!!