Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Απλά μαθήματα σεβασμού Νο2


Απόψε λοιπόν, έχω όρεξη να αφιερώσω και τραγουδάκι στον «αγαπητό» Τέτοιο! Έτσι γιατί έχω πολύ κέφι που ομολογώ ότι μου το έφτιαξε έκτος από την αποψινή συνάντηση της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ σε γνωστό μαγαζί της Πολιτείας, και το post του στο forumάκι του!

Το τραγουδάκι στο τέλος όμως.. θα παραθέσω το ρεφρέν του μόνο για να μην σας κουράσω!

Ας έρθουμε στα δικά μας τώρα.. Απόψε θα συνεχίσουμε τα μαθήματα σεβασμού (λεξικό πάρε δίπλα)!

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ "URANIALAB"/ΚΟΡΩΝΑΚΗ - "ASTROCAT"/ΣΑΛΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ!

Ωραίος τίτλος.. αλλά ΑΣΧΕΤΟΣ γιατί δεν περιγράφει κανένα συγκεκριμένο περιστατικό δράσης όπως θα δούμε και παρακάτω!

Ας προχωρήσουμε λοιπόν,

Πολλοί θα αναρωτιούνται (ιδιαίτερα αν δεν γνωρίζουν το ιστορικό) γιατί αποκαλώ συνέχεια την παρέα Κορωνάκη, Σαλωνίκης, Ματσώτα, Σκουλίκι και "Σία" συμμορία.

Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν έχει απορία γιατί το κάνεις μιας και πλέον και στο πιο άσχετο άτομο όπως είμαι εγώ, είναι ηλίου φαεινότερων τι σκατά έχεις στο κεφάλι σου!

Κάποιοι, επίσης, μπορεί να πιστεύουν ότι πρόκειται απλά για κάποια μνησικακία που έχω εγώ απέναντι σε αυτή την κλίκα ανθρώπων, επειδή με έβλαψαν προσωπικά! Η συγκεκριμένη υπόθεση, όμως - όπως θα δείτε και με το περιστατικό που παραθέτω στη συνέχεια- υπερβαίνει τα όρια της προσωπικής μνησικακίας και άπτεται εκείνων ενός ανησυχητικού ευρύτερου κοινωνικού φαινομένου!

Βασικά μην αγχώνεσαι, κανείς δεν πιστεύει ότι το κάνεις από μνησικακία.. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ γι αυτό!
Όλο μιλάς για περιστατικό και περιστατικό ΔΕΝ βλέπω.. Με κουράζεις άδικα..
Το γεγονός είναι ότι η υποκρισία και ανηθικότητα αυτής της συμμορίας σπάει συνεχώς ρεκόρ! Είναι τόσο κάλπικοι οι άνθρωποι αυτοί που στο καινούργιο blog - χυδαίου βρισίματος εναντίον μου που στήσανε (έτσι ώστε να μην "λεκιάζεται" το επίσημο blog τσαρδάκι τους - ouranitsa.blogspot.com - αλλά να φαίνονται εκεί οι ίδιοι άψογοι και καθαροί) επιχειρούν να με βγάλουν τρελό, ισχυριζόμενοι ότι δεν έχουν πράξει τίποτε από αυτά τα βρόμικα και ανήθικα πράγματα (που με στοιχεία καταγγέλω και που εν μέρει παραδέχτηκαν και οι ίδιοι ότι έπραξαν) αλλά ότι είναι απλά αποκυήματα της φαντασίας μου!

Κοίτα, η υπομονή μου εξαντλείτε.. περιμένω τις αποδείξεις!!

Εξήγησε μου λίγο.. με τι μετράς την υποκρισία και την ανηθικότητα? Με τι τρόπο δηλαδή.. και πες μου και πιο είναι το ρεκορ!!! Και μετά θα σου πω και εγώ πόσα χιλιόμετρα είναι ο πάτος που έχεις πιάσει και αν ποτέ θα καταφέρεις να ανέβεις στην επιφάνεια.. (όμως για στάσου.. εγώ ήξερα ότι τα σκατά επιπλέουν… περίεργο!)

Τον περασμένο Φλεβάρη μπήκε στο blog της συμμορίας κάποιος κύριος που τους αμφισβητούσε γενικά και που υπόγραφε σαν "ψοφcat"! Μέσα στο παραλήρημα του ο Κορωνάκης υπέθεσε ότι ο "ψοφcat" ήταν ο γνωστός συγγραφέας και blogger Νίκος Δήμου. ΄Εκανε , λοιπόν, μεγάλα πανηγύρια που μπήκε και έγραφε στο blog του ο (υποτιθέμενος) Νίκος Δήμου! Αναφέρει ο ίδιος ο Κορωνάκης/"Uranus" σε σχετική του δημοσίευση στο forum της συμμορίας ("Είσαι τρέλα") στις 16/2/2008:
"Μεγαλη ημερα σημερα.Ανακαλυψε το ιστολογιο μου ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ..."
(παραθέτω ολόκληρη τη σχετική δημοσίευση του Κορωνάκη σε snapshot, παρακάτω. Το γέλιο είναι ότι εκείνες τις ημέρες επικοινώνησα με τον ίδιο τον Νίκο Δήμου, ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι ουδεμία σχέση έχει με τον "ψοφcat" και ότι ποτέ δεν επισκέφτηκε το blog του Κορωνάκη).

Εσύ τώρα ισχυρίζεσαι ότι γνωρίζεις τον κύριο Δήμου και ότι επικοινώνησες μαζί του!?? Οκ.. θα το καταπιώ αυτό..

Και εγώ σου λέω ότι ο Κύριος Κορωνάκης (το Κ κεφαλαίο) έγραψε κάτι τέτοιο… Ποιος είναι ο άρρωστος ψυχικά αυτός που απλά μπορείς να παρεξήγησε κάτι ή εσύ που δεν χάνεις ευκαιρία να μπαίνεις μέσα και να παρακολουθείς κάθε λέξη και κόμμα που γράφεται?? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ!!! Γιατί αν σε αφορά να το καταλάβω… αλλά το συγκεκριμένο περιστατικό απλά σε έκανε να ΠΕΘΑΝΕΙΣ από ΖΗΛΙΑ !!!!

Επίσης δεν στέκει πουθενά γιατί όπως βλέπω εγώ από τα post που κάνει εδώ ο Κύριος Κορωνάκης (το Κ κεφαλαίο) είναι απλά ποιήματα, και δεν έχει ασχοληθεί να βρίσει ούτε εσένα που όλη μέρα τον προσβάλλεις, άρα θεωρώ ότι δεν θα έβριζε κανέναν!

Πριν προχωρήσουμε, θα πρέπει να εξηγήσω κάτι πολύ σημαντικό εδώ, που πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους, γιατί στοιχειοθετεί σε μεγάλο βαθμό την ανηθικότητα αυτής της συμμορίας!

Εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να κατανοήσουμε ακόμα και το πρόβλημα σου, αλλά γιατί υποτιμάς την νοημοσύνη όσων σου απέμειναν να διαβάζουν τις μπαρούφες σου ???

Για τους "μικρούς" αυτούς ανθρώπους είναι πολύ σημαντικό να έρχονται σε επαφή με ανθρώπους ξεχωριστούς, σημαντικούς κοινωνικά. Θα μου πείτε, για όλους μας είναι θεμιτό αυτό. Εδώ, όμως, έγκειται μεγάλο μέρος της προστυχιάς και ανηθικότητας της συγκεκριμένης συμμορίας! Επιλέγουν ανθρώπους σημαντικούς μεν κοινωνικά που ταυτόχρονα - όμως - δείχνουν στα μάτια τους ευάλωτοι και αδύναμοι (μη "δικτυωμένοι" π.χ.)! Τους ανθρώπους αυτούς "στοχοποιούν" και αρχίζουν να τους χτυπούν όλοι μαζί - μεθοδικά και οχυρωμένοι μέσα από τη συμμορία τους - αλύπητα, ο ένας πίσω από τον άλλο (υποκρινόμενοι, πάντα, ότι δεν γνωρίζονται μεταξύ τους και ότι εκφράζουν ανεξάρτητα και αυθόρμητα τη γνώμη τους)!
Και γιατί το κάνουν αυτό οι ελλειματικοί αυτοί άνθρωποι; Μα για να νοιώσουν οι ίδιοι σημαντικοί και σπουδαίοι, που κατάφεραν και "μείωσαν" έναν σημαντικό κοινωνικά άνθρωπο - με συμπλεγματικό και θρασύδειλο βέβαια τρόπο και πάντοτε μέσα από την ασφάλεια που τους προσφέρει η ανωνυμία τους και - πάνω απ' όλα - η συμμορία τους!

Εμείς δεν έχουμε καμία ανωνυμία καθώς επίσης και είμαστε από μόνοι μας σημαντικοί και ξεχωριστοί άνθρωποι, με σεβασμό ό ένας στον άλλο αλλά και στους συνανθρώπους μας (άστο δεν βοηθάει το λεξικό έχεις πολλές άγνωστες λέξεις εδώ!) Και το πρόβλημα σου αυτό είναι, που δεν σου δώσαμε καμία σημασία… Άσε που ακόμα και αν ισχύει αυτό που λες… Πες μου ότι σε επιλέξαμε να σε κάνουμε στόχο γιατί είσαι σημαντικός άνθρωπος στην κοινωνία να πεθάνω από τα γέλια!!!!!!!!!!!!

Και για να το συγκεκριμενοποιήσουμε, στην ίδια με την παραπάνω δημοσίευση του (17/2/2008) ο Δημήτρης Κορωνάκης / "Uranialab" γράφει τα εξής:
" Ανακαλυψε το ιστολογιο μου ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ....Καντε μια βολτα για να του εξηγηστε τι σημαινει φουντουκι....."!!!! (Σ.Σ. "κάντε μια βόλτα" = "πηγαίνετε στο ιστολόγιο" εννοεί!)

Αναφέρεις μόνο την μια μεριά.. και αυτό δείχνει ότι έχεις χοντρά λερωμένη την φωλιά σου.. Γιατί δεν παραθέτεις και ότι γράφτηκε από τον ψοφcat (δηλ. εσένα)! Μόνο τότε θα μπορούσαμε να βγάλουμε ένα σωστό συμπέρασμα!! Αλλά φυσικά δεν είναι αυτό που θέλεις εσύ.. γιατί εμείς ξέρουμε την αλήθεια!!!

Για τέτοια ποιότητα ανθρώπων μιλάμε!
Ίσως τώρα καταλάβατε το γιατί οι άνθρωποι αυτοί ΕΙΝΑΙ μία βρόμικη και ανήθικη συμμορία!

Ίσως τώρα καταλάβατε… Γιατί σου αρέσει να υποτιμάς τους ανθρώπους?? Νομίζεις ότι είναι εξυπνάδα αυτό ή ότι σε τιμά σαν άνθρωπο??? Ξεφτίλα σε κάνει ΚΑΙ αυτό όπως και η συμπεριφορά σου.. Που στην ηλικία σου αν μη τι άλλο θα έπρεπε να κοιτάς την δουλειά σου..

Τεσπα, μην αγχώνεσαι. Εμείς εδώ θα είμαστε, να διαβάζουμε τι γράφεις να γελάμε και να νομίζεις πως σου δίνουμε κάποια αξία!
Επίσης, να ξέρεις πως τα μηνύματα που στέλνεις τα διαβάζω τα κρατάω και όταν αποφασίσεις να μου κάνεις ένα σχόλιο που δεν θα βρίζει τότε θα το ανεβάσω.. Ως τότε στο γήπεδο θα παίζουμε μπάλα εμείς και εσύ θα ΠΝΙΓΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΙ!!!!!!

Σημ: τα ορθογραφικά σου δεν τα έχω διορθώσει, αλλά όταν γράφεις κάτι για να μην γίνεσαι ρόμπα και σε αυτό, πήγαινε στο word στην στήλη αναθεώρηση και κάνε έναν ορθογραφικό έλεγχο!!Ήμαρτον πια!Αγράμματε!

Για να κλείσω και αυτό το post μου σου παραθέτω τον πρώτο στίχο και το ρεφρέν από το τραγουδάκι που σου είπα στην αρχή :

Εδώ είμαι πάλι, με το δεξί περνώ και πάλι τη σκυτάλη
κι ανοίγω τρύπα στο δικό σου το κεφάλι
σου φέρνω ζάλη αλλά και σύγχυση μεγάλη,
τόσο μεγάλη όσο δεν έχεις νιώσει άλλη..
δε με γουστάρεις, μήπως θα ήθελες μια πίπα να μου πάρεις ?
Σιχαίνεσαι το στυλ μου και φρικάρεις,
μα κατά βάθος μ\' αγαπάς και με κοπιάρεις.

Μαζί μου ασχολείσαι, ποσό μαλάκας είσαι
αν όντως δεν γουστάρεις σου δείχνω τι να πάρεις,
ανήλικος αν είσαι τα αυτιά σου τώρα κλείσε,
το όνομα μου σβήσε ξένος είμαι ξένος είσαι.



6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσύ αγόράκι μου Thomas, αν έχεις πάει φαντάρος πρέπει να έχεις περάσει πολύ άσχημα!
Με τόσο χαφιεδιλίκι που κάνεις πρέπει να έχεις φάει πολύ καρπαζιά.
Φαντάζομαι με τι σοβαρότητα θα άκουγε ο πραγματικός Νίκος Δήμου τις καταγγελίες σου ως Ψοφκατ.
Ε βέβαια αφού είσαι σημαντικό κοινωνικά άτομο.(Όταν το διάβασα ξεράθηκα από το γέλιο. Σ'ευχαριστώ).
Να βάλεις για πρόεδρος των Λαχαναγοριτών. (Συγνώμη και πάλι φίλοι της συμπαθούς αυτής τάξης για την προσβολή).
Πάντως το Ψοφκατ σου πάει γάντι.
Όταν τελειώσεις πάλι με τις καταγγελίες σου στην αστυνομία, στην ΚΥΠ, στην Εκκλησία, στο Νίκο Δήμου και όπου αλλού σκεφτείς, μην ξεχάσεις να φωνάξεις τη.... μαμά σου για να ξαναγράψει μπας και φοβηθούμε.
Καραγκιόζη.

Ανώνυμος είπε...

Μην εκνευρίζεστε αν ο γείτονάς σας έχει το στέρεο ανοιχτό στις δύο το πρωί.
Τηλεφώνησέ του στις τέσσερις, και πείτε του πόσο σας άρεσε. χα,χα,χα,χα!!!

Μια χαρά το κάνετε!!!
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

http://astro.forumup.com/about104-astro.html

Απολαύστε αυτή τη συζήτηση του «αστρολόγου» με έναν άνθρωπο. Που ενώ του ζητά να μη δημοσιευτεί η προσωπική τους αλληλογραφία, αυτός ο «αστρολόγος» τη δημοσιεύει.
Καλά σε λένε ΚΑΤΑΔΟΤΗ!
Και ενώ την δημοσιεύει ανώνυμα, αφήνει έντεχνα μέσω του στυλ της γραφής, (και στον προσωπικό του κύκλο), να εννοηθεί, πως ο αντίπαλος του, είναι ο κύριος Νίκος Δήμου!
Προφανώς έχει εμμονή με τον συγκεκριμένο άνθρωπο, επειδή είναι γνωστός και επειδή καταφέρεται συνεχώς εναντίον των αστρολόγων.
Και πολύ καλά κάνει!!
Δεν τον παίρνει όμως τον «αστρολόγο», να το πει δημόσια, γιατί εννοείται πως η συζήτηση είναι φανταστική.
Είναι γνωστό άλλωστε απ’ότι διαβάζω, πως γράφει με δεκάδες ψευδώνυμα στο φόρουμ του και απαντά στον εαυτό του!
Και έτσι για άλλη μια φορά βγάζει δημόσια, μια (έστω φανταστική) προσωπική κουβέντα, για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του.
Αυτά σας τα δίνω σαν αρχή.
Όταν θα ακολουθήσει το κυρίως πιάτο τότε θα καταλάβει ο «αστρολογάκος», όπως κι εσείς οι υπόλοιποι, πως ο δημόσιος εξευτελισμός του μόλις έχει αρχίσει.
Έπεται μεγάλη συνέχεια που θα σας εκπλήξει!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα μαθήματα σεβασμού μανδάμ, αλλά μάλλον άδικος ο κόπος.
Ενα σεμινάριο πηξίματος τυριού, ίσως, λέω ίσως, θα έπιανε τόπο.
Α! και χάρηκα που σε γνώρισα, κι ας μην είσαι συγχωριανή, συμμαθήτρια ή γειτόνισσά μου.
Α ρε έρμε λαχανέμπορα....

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Κασσάνδρα μου καλημέρα
και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα.. Λυπάμαι που δεν μπορώ να γράψω πως πήζουν τυρί.. Εγώ μπορώ να του μιλήσω για τον σεβασμό με απλά λόγια. άλλωστε τι σε κάνει να πιστεύεις οτι αν δεν καταλαβαίνει τι θα πει σεβασμός θα καταλάβει την διαδικασία να φτιάξεις τυρί, που χρειάζεται και λίγο μυαλό!???

Ανώνυμος είπε...

Ωριμάζεις όταν παύεις να εκπλήσσεσαι,λεει μια σοφή ρήση.

ΓΙΑΝΝΗ Π. σε διαβεβαιώ, πως δεν θέλω να ωριμάσω καθόλου.
Περιμένω τις εκπλήξεις!!!