Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Ο πανικός συνεχίζεται...από το δολοφόνο της Ελληνικής Γλώσσας και Αστρολογίας..


















Ο αγαπητός Λαχανέμπορας ξέθαψε ένα ακόμα προφίλ και αποφάσισε να μας σχολιάσει. Ας πάμε παρακάτω λοιπόν μαζί του :

Εχω ενα προφιλ εδω και καιρο αλλα δεν ειχα μπει στο φορουμ αυτο το διαστημα λογω απουσιας να διαβασω τι γινεται. Μπηκα την προηγουμενη βδομαδα εκει στο λημερια της συμμοριας και φρικαρα σου λεω. Εκανα ενα αλλο προφιλ για να μην καψω αυτο--αλλα ματαια περιμενα 5 μερες να ενεργοποιηθει. Ετσι αποφασισα να το καψω γιατι δεν παει αλλο. Δεν ειχα παρει χαμπαρι τι παιζεται. Εμεινα εμβροντητος--καγγελο που λενε. Για δε
ρε σκεφτηκα μικρος που ειναι ο κοσμος. Μπηκα εκει στα λημερια της συμμοριας σε κεινα τα μπλογς που εχουνε. Μπηκα στο τσατ και τασουρα χυμα και τσουβαλατα σε κεινη την αρχιλουγκρα την ΟΦΙΟΥΧΑ--- Μετα αρχισε την λογοκρισια--δεν περναει τιποτα
σου λεω. Οσα προσπαθησα να γραψω μου τα κοωει ολα. Θελει να τα ριχνει στους αλλους εκ του ασφαλους.
Ναι, μόνο μην πάρεις όρκο γιατί θα σε βρουν και άλλα κακά στην ζωή σου! (αν και συνήθως τα άσχημα μας βρίσκουν από την μαλακία που μας δέρνει).
Προφίλ δεν φτιάχνουμε εδώ… και το blog μας ήταν ελεύθερο μέχρι που επιβεβαιώσαμε πόσο μ@λ@κ@ς είσαι και πως τα παντελόνια τα φοράς για διακόσμηση και έτσι ΟΛΑ πλέον τα ελέγχω ΕΓΩ… Το τσατ επίσης εγώ το κατέβασα γιατί είσαι τόσο άνανδρος που ήμασταν μέσα 3 κοπέλες και μπήκες και έβριζες..
Επίσης… Σου είπα… εδώ παίζουμε μπάλα εμείς!!! Και ή θα παίζεις όπως θέλουμε ή θα βρίσκεσαι εκτός!!! Τώρα κάτι μηνύματα για συκιές απότιστες.. τι να τα ανεβάσω.. εσύ ξέρεις καλύτερα τι πότισμα θέλεις αλλά μην το κάνεις και βούκινο σε ξένα blog!
Αυτη ειναι ο αρχηγος--ασε που γραφουν με 10 ονοματα ο καθενας. Καταλαβες φιλε δεν της αρεσει η κριτικη--την παναει. Ξερεις τι ειναι να κανει ολα αυτα και μετα να σου κανει και απο πανω μαθηματα ηθικης και σεβασμου. Δεν της ειπανε ποτε οτι για να την σεβονται οι αλλοι πρεπει πρωτα να τους σεβεται αυτη? Αυτη--αυτη τα κανει ολα αυτα. Ξερεις τι ειναι αυτη? Ο θεος να σε φυλαει--κακια και στριμενη κρυφικουνιστρα--αλλα την ξερουμε απο παλια. Περναει συνδρομο στερησης η καημενη και της φταινε ολοι και ολα. Βρηκες τον μπελα σου με δαυτηνε. Μα καλα και συ τι περιμενες μωραδερφε μου? καλη συμεριφορα?
Αυτη δεν σεβεται τον εαυτο της---τοριξε στην ποιηση και στην θρησκεια για να με ξεγελασει αλλα δεν μασαω απο κατι τετοια. Τολμησε να με πει εμενα ευνουχο--ακου ευνουχο? Αμα θελει ας ξαναβρισει. Αμα δεν τα σβησει ολα απο κει και δεν μαζεψει την μποχα της απο το ιντερνετ --θα της βγαλω ολα τα απλυτα στη φορα και θα γελασει και το παρδαλο κατσικι--θα γελασει ο καθε πικραμενος και θα γινει της π,,,,ποπης. Θα της βαλω γκολ με μεγαλη μπαλα και θα δει που θα παει το διχτακι της.
Πάρε φόρα και φάε και φασόλια… Και για να δεις πόσο ηλίθιος είσαι… εγώ σου δίνω την ευκαιρία να δεις ποια είμαι… γιατί όντως είμαι γυναίκα… και το ξέρεις… γι αυτό σάλταρες!!!! Τώρα τα υπόλοιπα… άστα .. τις απειλές θα τις λες εκεί που σε παίρνει… εδώ θα σχολιάζουμε ότι θέλουμε μέχρι να αποφασίσεις να πάρεις μαθήματα ΣΕΒΑΣΜΟΥ.
Επίσης πριν βγάλεις τα δικά μας άπλυτα στην φόρα… Φρόντισε να πλυθείς εσύ καλά με χλωρίνη γιατί βρομίζεις ακόμα και τις λέξεις που χρησιμοποιείς!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ//
Εμενα μην μου κρεμας ανακοινωσεις παρα-μορφωμενη κυρα λελουδω γιατι σε ξερω και δεν μασαω. Εχεις το χουι σου 'κυρια' νταξει εχετο--γουστο σου και καπελο σου. Κατσε ομως στο σπιτακι σου τρωγε το 'κρεατακι' σου αν σου αρεσει--μην προκαλεις και μην αναστατωνεις οτι προσπαθει να μεινει υγειες σε αυτη την παλιοκοινωνια που ζουμε.
Εδω δεν καταφερες να προβλεψεις το δικο σου αυριο και το μελον σου.
Πως εχεις την απαιτηση να σου εμπιστευτει ο κοσμακης το δικο του?
Εδω δεν μπορεσες να χρησιμοποιησεις μια κοινη λογικη που λεει οτι σε ολα υπαρχει ενα οριο? Το μισθο σου τον πληρωνουμε εμεις οι ελληνες πολιτες αυτης της χωρας και αντι να το σεβαστεις αυτο μου θες και συμμοριες? Αντε που θα μου πεις εμενα οτι με κανεις ρομπα για να γελας?
Ρόμπα δεν σε κάνω εγώ.. ΜΟΝΟΣ σου το καταφέρνεις πολύ καλά!!!!
Ανακοινώσεις θα γράφω και αν τραβάς ζόρι είναι πρόβλημα σου! Και αν το υγειές σε αυτή την κοινωνία είσαι εσύ τότε πραγματικά λυπάμαι που είμαι μέλος αυτής της κοινωνίας!
Εγώ δεν καταφέρνω να προβλέψω κανένα μέλλον γιατί δεν είμαι αστρολόγος ούτε μέντιουμ ούτε μάγισσα! Μια κοπέλα είμαι που γελάω απίστευτα με τον πανικό σου παπαράκο!!!
Μάθε πρώτα να γράφεις ΝΤΟΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ και μετά έλα να μου πουλήσεις ηθικολογίες !!!
Και κάτι τελευταίο… σου επαναλαμβάνω, είμαι γυναίκα το όνομα μου είναι Παυλίνα.. και αν θες να το επιβεβαιώσεις… άφησε μηνυματάκι αν έχεις κότσια και θα το διαπιστώσεις και μόνος σου !!!! Το μήνυμα θα το δω μόνο εγώ και θα επικοινωνήσω μαζί σου με όποιον τρόπο θέλεις… τηλέφωνο , msn , μειλ -ακόμα και συνάντηση αν και εκεί θα είναι και ο άντρας μου παρέα-!

ΣΗΜ:ένα μήνυμα που λέει ήρθα βλάκα δεν βοηθάει σε καμία επικοινωνία!!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΑ, ΘΕΑ, ΘΕΑ, η διαχειρίστρια!!!

Αυτή είναι η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ Kazuli - Starsoul, όχι το ταγάρι με τα μπαλώματα που σέρνεις στο ερείπιό σου.

Αλήθεια συναντηθήκατε????
Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΑ η διαχειρίστρια προσυπογράφω, αλλά με αυτά που βλέπω, βγαίνει ο Θωμάκος και μιλάει για ηθική?
Μεγάλο πλήγμα αυτό που έκανε στον εαυτό του, τον βλέπω να του ζητάει ο κοσμάκης πίσω, τα λεφτά που έδωσε για να αγοράσουν τα βιβλία του.
Οσο για τα σεμινάρια, ας μη μιλήσω καλύτερα ακόμα.

Το "του" στα βιβλία είναι αστείο βέβαια, την κακή αντιγραφή τους εννοούσα.

Ανώνυμος είπε...

Για τον Ε, θα πείτε κάτι?
Αυτός είναι όλο το γέλιο!

Ανώνυμος είπε...

Tι να πούμε για το καμένο χαρτί??? Ασε αυτός είναι αλλού γι αλλού τραβήξαμε!!! Γράφει ύμνους για το αστροφλόρουμ!!!! και καθοδηγεί τους Λ του Λιακό!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε!!! Τι γίνεται?
Γράφει ο meril που είναι ο εμετός εδώ και που έχει γράψει στο αστροφλόρουμ 4 παραθέσεις και γράφει όλα αυτά και όχι μόνο δεν τα σβήνει, αλλά απαντά από κάτω?

Ρε Θωμάκο, έσβησες άλλα και άλλα μέλη που δεν είχαν καμία σχέση και κρατάς τον εμετό - meril?
Και θες να πιστέψουμε πως δεν είσαι εσύ, ή ο Kazulis μεταμορφωμένος από τα πράσινα ανθρωπάκια?

Για συνέχισε, να γελάσουμε κι άλλο, ηθικέ τύπε που δεν έχεις κάνει κακό σε κανέναν!
Τον εαυτό σου πάντως τον έχεις βασανίσει πολύ ρε άτιμο.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε Θωμάκο με το πολυπληθές φλόρουμ.
Κοσμοσυρροή πάλι...
Τι έγινε, μετά τους δήθεν σατανιστές τώρα τα έχεις βάλει με τους δήθεν ομοφυλόφυλους?
Καλά το πας, προχώρα, μπορεί να βρεις και τίποτα κομμουνιστές για να τους καταγγείλεις κι αυτούς.
Αυτά ήταν πάντα τα ενδιαφέροντα κάτι δοσίλογων χαφιέδων σαν κι εσένα.
Τόχεις το χάρισμα το έμφυτο!
Ρόμπα ξεκούμπωτη με κουκούλα.
Κου Κλουξ Κλαν σε τυρεμπορέ έκδοση.

Ανώνυμος είπε...

Βρε 'σεις... ο άνθρωπος πέρασε στο σχέδιο Β! Πρώτα αναδημοσίευσε τη φωτογραφία απ τη συνάντηση, αφήνοντας να εννοηθεί (πάντα με διπλωματία ιπποπόταμου) πως ο "οικογενειάρχης uranitsa διατηρεί ερωτική σχέση με την astrocat", να! να! τα πειστήρια: κάθεται στα πόδια του! (Την άλλη φωτογραφία που τη θαυμάζει ο ίδιος από πίσω και του τρέχουν τα σάλια, έτοιμος να γραπώσει υπό το βλέμμα της γυναίκας του που την έχει??)
Αφού δεν τσίμπησε κανένας όμως αλλάζει τροπάριο και τους αλλάζει και τα γούστα, ελπίζοντας αυτή τη φορά να γίνει μεγαλύτερο σούσουρο βρε παιδί μου!
Κι αυτό το "είναι φούστης"? τσκ τσκ τσκ μες στο τακτ, να του πει κάποιος να τα γράψει και στα διεθνεί fora που κοκορεύεται, πολύ θα το εκτιμήσουν!

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΟΥΡΑΝΙΤΣΑ.ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΩΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΡΕΝΤΑ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΛΦΕΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΣΙΟ ΔΡΟΜΟ.ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ.

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Ο πουριτανισμος υπηρξε παντοτε το σχολειο του βιασμου

Ραουλ Βανεγκεμ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟ ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΧΘΟΥΝ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΑΛΑΣ 2005