Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

Θωμάς Γαζής - Η εχθρότητα προς όλους

Του γράφει λοιπόν ο άνθρωπος να ξεκολλήσει, προσπαθεί με όλο αυτό που βλέπει, μπας και μπορέσει να τον διασώσει από την κατηφόρα και εκείνος συνεχίζει ακόμα χειρότερα...

John Bardopoulos έγραψε:

Εσένα σε ενδιαφέρει να συνεχίσεις ένα τσακωμό.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει, άπλα γιατί δεν έχω να χωρίσω τίποτα, ούτε με Σένα ούτε και με τους άλλους.
Και τελειώσετο, μην κολλάς Γιάννης. ΄

Και ο αδικημένος απαντά:

Ε βέβαια βρε Γιάννη, από τη δική σου πλευρά δεν έχεις να χωρίσεις τίποτα!
Την "30 αργύρια" - δουλίτσα σου θέλεις να συνεχίσεις να κάνεις μουλωχτά, χωρίς να σου δημιουργηθούν τυχόν εξωτερικά προβλήματα (γιατί από εσωτερικά φαίνεται ότι δεν έχεις φόβο!
Η συνείδηση σου έχει πάθει μία παχυδερμία)!
Να συνεχίσεις να λες διπρόσωπα σε άλλους Ιστοτόπους (από τους οποίους προσδοκάς να σου πετάξουν κάνα ξεροκόμματο) ότι "λυπάσαι για την κατάντια μου", να αλλαλάζεις με τον Κορωνάκη ότι είμαι φασίστας και ότι σβήνω δημοσιεύσεις!

Και αφού τα έχεις κάνει όλα αυτά μετά να μπαίνεις - σαν να μην τρέχει τίποτα - στον δικό μου (υποτίθεται φασιστικό) Ιστοτόπο και να προσπαθείς να "καπελώσεις" μέλος μας. Συγγνώμη ρε Γιάννη που "τόλμησα"και αντέδρασα κιόλας!
Έπρεπε να μείνω ακίνητος και βουβός και να σε αφήσω να "ασελγείς" - ακόμη και στον ίδιο μου τον Ιστοτόπο - πάνω μου!
Και όλα αυτά βέβαια είναι αξιοσημείωτο ότι τα κάνεις με μία επίφαση ευγένειας! Αλλά το πιο πρόστυχο απ' όλα είναι ότι ενώ έχεις ασκήσει (έμμεσα) απίστευτη βία και επιθετικότητα πάνω μου (συκοφαντώντας με , κατηγορώντας με, σμείγοντες με βρόμικες συμμορίες που έχουν επιχειρήσει να με βλάψουν σε απίστευτο βαθμό ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ - προσπαθείς παράλληλα να περάσεις στον κόσμο το μήνυμα ότι εγώ είμαι ο κακός και ο επιθετικός, αυτός που θέλει να τσακώνεται συνέχεια!
Στο είπα και πάλι βρε Γιάννη! Πάρε την κάλπικη ψυχή σου και πήγαινε στην ευχή του Θεού! Άντε, χρονιάρες μέρες....

Και όλα αυτά λέει, χωρίς να μας έχει κάνει τίποτα!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι λέει μωρέ ο ζαβός?
Να ασελγεί ο Μπαρδόπουλος μέσα από τον ιστοτόπο του πάνω του?
Ρε παιδιά διαβάζετε τι λέει?
Είναι σοβαρός άνθρωπος αυτός?
Επειδή τόλμησε ο άνθρωπος να του προτείνει να σταματήσει?

Πάλι δε, θίγει τη δουλειά του Μπαρδόπουλου.
Εχει μεγάλο πρόβλημα ο κακομοίρης.
Και δεν υπάρχουν και αστρολογικές στάνες, να τον βολέψετε.

ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

Ουρανιτσα η Οφιουχος είπε...

Και ενα ακουρντιστο ρολοι δειχνει τουλαχιστον δυο φορες την ημερα την σωστη ωρα.Εξαιρουνται τα κολλημενα μυαλα που μονιμως δειχνουν ωρα βορειου πολου μειον 273 βαθμους κελσιου,που ειναι και ορισμος του απολυτου ΜΗΔΕΝΟΣ,φυσικη ειναι αυτο και οχι βρισια.

Ανώνυμος είπε...

Καλά έχει μια σεξιστική μανία.
Αυτό φαίνεται.
Όλο για σεξ μιλάει.
Έχει φαντασιώσεις για τις υποτιθέμενες σεξουαλικές προτιμήσεις των άλλων, για τον σωματότυπό τους, για το ποιές γυναίκες φαίνονται εύκολες, για το ποιός ασελγεί στον ιστοτόπο του και πολλά άλλα σεξοαστροταιριαστά.